אני צריכה שמישהו 'מישהי יעזור/תעזור לי לחבר שיר על:
בחורה שכותבת לבחור שיר שבו היא רושמת כמה שהיא אוהבת אותו וחושבת עליו כבר הרבה זמן והם רק ידידים
ושלמרות שהיא רוצה כל כך שיצא משהו בינהם היא לא מפתחת אשליות לגביו וזה כדי לא להפגע עוד יותר
ושלא ישבר לה הלב
(כי הוא לפעמים נותן לה הרגשה שהוא רוצה יותר מידידות ופעם לא)
תודה מראששש לכל מי יעזור לייי
אני אשתדל
לפעמים בא לי לצעוק
שאני אוהבת אותך!
לפעמים בא לי לבכות
בגלל שלא רוצה להיפגע!
תגיד לי אתה,
מהי בשבילך אהבה?!
האם הרגשת כבר את ההרגשה?
מנסה לך להגיד,
אבל המילים אינן יוצאות,
האם תהיה האפשרות
שנהיה ביחד רק עוד ועוד?
אני חושקת בכך,
אך גם מפחדת,
רוצה אותך,
אבל לא יודעת מה חבוי בליבך.
האם תוכל לומר לי?
האם תוכל להשיב לי כמו שאני רוצה?!
אוהבת אותך עכשיו,
אוהבת אותך מחר
אוהב אותך עד קץ העולם!
פיי...סתםם חירבושש.. מקווה שעזרתי..
את יכולה לששפצר אותו ולהפוך אותו ליותר אישי או מ'שו כזה..
תודה רבה רבהה מאמי.....
יש בך כישרון ענק תאמין ליייי
בכיףף...
זה אחרי המון זמן שלא כתבתי שיירר..
אהבתי מה שייצא!
מקווה שיעזור לך!
לכתוב לך כמה אני אוהבת איני יכולה
הרי זה דבר שלא ניתן להסברה
האהבה שלי גדולה כל כך
וכל מבט הגורם לי לרצות להיות שלך
א י ת ך
אני מפחדת, מפחד להיפגע
אך רוצה אותך כה קרוב, להרגיש יחד ת'מגע
רוצה להיות שלך
רוצה שיחד נהיה לעולמים
ללא שקרים, ללא סיפורים
רק אני ואתה..
ואם רק תתן לי להתקרב
אם תמחק מליבי את החשש להתאכזב
ותבין, תבין שאותך אני אוהבת
אולי, אי פעם שנינו נהפוך לאחד
ולעולם לא נהיה בנפרד
אני שלך ואתה שלי
ל נ צ ח
רק תגיד שזה לא הזוי מידי
שתצליח למחוק את הפחד מחיי
שתעלה לי חיוך על שפתיי
רק תגיד שאתה אוהב אותי ודי...
בעע ניסיתי..
מקווה שעזרתי!
לא כל כך אהבתי מה שייצא..
אושרי?! יצא לך ממממדהים
אושרי ושני יצא לכם מדהים....
כמה כישרון יש בכםםםםם אתם לא יודעים כמהה.....
מחכה לעוד שירים.....
שמחח שעזרתתיי..=]]]
שנייניני,תוודה..גגםם לך!!!
יאאא אושרי ושני יצא לשניכם מהמםםםםםם
י'מוכשרים
מחכה לעוד שיריםםםםםםםם
ושוב תודה לאושריייייי ושניייייי
נוו אין עוד אף אחד שיכול לכתוב על הנושא הזה שיר??????
שנינוש,
שוב שלום. 😊
כפי שאת רואה יצא לי לקרא כמה מהשירים שלך, ואני חושבת שהם מדהימים.
אבל משהו בגישה שלך קצת פוגם ואני פונה אל כל כותבי הפורום.
"בעע ניסיתי..
מקווה שעזרתי!
לא כל כך אהבתי מה שייצא.. "
הבחנתי כמה וכמה פעמים את היחס שלך ליצירה.
את לא אוהבת, או חושבת שהיא לא טובה מספיק והערכתך אליה לא כפי שהיית רוצה.
שנינוש ברגע ואדם הכותב יצירה לא משנה איזה הוא משקיע בה חלק ממנו, חלק המשקף את רגשותיו מחשבותיו. וכאשר היוצר עצמו לא מעריך את היצירה ורואה אותה פחותה בעיניו כך היא תראה בעיניי אחרים.
עלייך לאהוב ולהעריך כל שיר וקטע שאת כותבת, כי אם את עצמך לא תרגישי שלמה איתה ותאהבי את היצירה שלך, למרות שהיצירה מדהימה אפילו הקוראים יעריכו אותה בצורה הזו.
מקווה שהצלחת להבין אותי.
תדעי שאני ממשיכה להציץ בשירים שלך 😊 מצאת מעריצה 😊
שיהיה לך יום טוב. 😊