לאן נעלמת לנו בזמן האחרון??..
למה נ'י לא שומעת ממך כלום יותר
תחזרייי... 😁
חחח אולי היא מרגישה פחות פופולרית..אז היא נמצאת פה פחות 😂
בטח בגלל הבגרויות והמסיבת סיום והכל...
אבל היא כבר סיימה אתה כל אז היא בטח תחזור עכשיו...או שלא?
לודה????
חחח אני איתך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני פה...
מסתכלת מסביב, לא תמיד יש לי מה להגיב.
ולא היה לי הרבה זמן בכמה ימים האחרונים...
וגם שבוע הבא אני לא אהיה פה הרבה כי אני נוסעת לאחותי לרחובות....
לודה תהניי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הנה היא חזרההה
תהנייייייייייי..
מתי המסיבת סיוםם??
QUOTE (15PrInCeSs @ 14/07/2006) מתי המסיבת סיוםם??
כבר היה. ב25/5.
זהו סיימתי הכל הכל הכל הכל הכל הכל.
אין יותר תיכון.
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 14/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 14/07/2006) מתי המסיבת סיוםם??
כבר היה. ב25/5.
זהו סיימתי הכל הכל הכל הכל הכל הכל.
אין יותר תיכון.
אני מקנא בך 😢
לי יש עוד שנתייםםםםםםםםםםםםםם של סבללללללללללל
חחח לא נורא את תעברי את זה גם 😊
אה יש לי שאלה אליך, בפורום אמונה ודת באזשהו אשכול אמרת שאת רוצה לדבר איתי.
מה רצית להגיד לי?
QUOTE (MiLaNo @ 14/07/2006) לוודדההה תהניי נתגעגעעעע
חח אני אהיה פה ושם על המחשב אבל קצת..
גם לה יש אינטרנט הרי 😊
ואני אפגש עם שניייייי 😛
אה ואולי גם עם אור! 😂
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 14/07/2006) QUOTE (MiLaNo @ 14/07/2006) לוודדההה תהניי נתגעגעעעע
חח אני אהיה פה ושם על המחשב אבל קצת..
גם לה יש אינטרנט הרי 😊
ואני אפגש עם שניייייי 😛
אה ואולי גם עם אור! 😂
😁 😁 😁 😁 😁