פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה במה חופשית ממש רגשי נחיתות=\...

ממש רגשי נחיתות=\

✍️ MiSs_DiAmAnT 📅 14/07/2006 08:16 👁️ 406 צפיות 💬 16 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
באמת שאני לא מבינה מה עובר עליי...
דקה אחת אני הכי מאושרתת בארץץ
ושתי דקות אחרי זה אני על סף בכי
אתםם לא מבינים--->>תגידו לי מילה שלדעתי היא לא במקום אני אתחיל לבכות..
ופתאום חבר שלי לא מתייחס אליי בכלל
הוא יכול לא לדבר איתי יומיים נגיד וכ=ל=ו=ו=ו=ו=ו=ם לא אכפת לו בכלל...
וזה לא שאני כל כך מאוהבת בו...פשוט אני לא מבינה למה זה קורה לי..
וגם חברים שלי פתאום נראים לי כל כך צבועיםםם...
ובכלל שומדבר לא הולך לי במיוחד פשוט חיים מסריחיםםם...
אין לי אפילו במה להעסיק את עצמי
ובזמן האחרון יש לי גם הרגשה שזה קורה לי כי אני רעה...ושזה מגיע לי...:[
מה קוווורה פה?!
' כשהעולם מפנה לך את הגב,
תתעורר ותפתח את העיניים -
אולי זה אתה שמפנה את גבך אל העולם ? '

חומר למחשבה ^^

הממ כן אני מבינה
אבל...מה אני אמורה לעשות?!=\
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2006) הממ כן אני מבינה
אבל...מה אני אמורה לעשות?!=\
לקחת בקלות.
לראות, אולי זה סתם משהו שעובר עלייך,
ואז זה מקרין על כל מי שמסביבך..

תהני ברגעים הטובים שיש לך,
ותנסי לשמר אותם כמה שיותר,
תחייכי, תהני.תחיי
זה הכל.
QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2006) הממ כן אני מבינה
אבל...מה אני אמורה לעשות?!=\
לקחת בקלות.
לראות, אולי זה סתם משהו שעובר עלייך,
ואז זה מקרין על כל מי שמסביבך..

תהני ברגעים הטובים שיש לך,
ותנסי לשמר אותם כמה שיותר,
תחייכי, תהני.תחיי
זה הכל.
את צודקת...באמת שאני משתדלת לא לקחת הכל קשה..
אבל באיזשהו שלב הכל "נאגר" אפשר להגיד ואני ממש...נשברת=\
ואולי זה סתם מצבי רוח
אבל הקטע שאני כל הזמן חושבת שאני רעה ממש...מוזר לי
כלומר היו רגעים שלא הכל הלך לי כמו לכולם עליות וירידות כמו לכולם
אבל אףף פעם לא חשבתי על זה בצורה כזאת..
אני גם לא ממש יודעת במה זה בא ע''י ביטוי שאני...רעה
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2006) QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2006) הממ כן אני מבינה
אבל...מה אני אמורה לעשות?!=\
לקחת בקלות.
לראות, אולי זה סתם משהו שעובר עלייך,
ואז זה מקרין על כל מי שמסביבך..

תהני ברגעים הטובים שיש לך,
ותנסי לשמר אותם כמה שיותר,
תחייכי, תהני.תחיי
זה הכל.
את צודקת...באמת שאני משתדלת לא לקחת הכל קשה..
אבל באיזשהו שלב הכל "נאגר" אפשר להגיד ואני ממש...נשברת=\
ואולי זה סתם מצבי רוח
אבל הקטע שאני כל הזמן חושבת שאני רעה ממש...מוזר לי
כלומר היו רגעים שלא הכל הלך לי כמו לכולם עליות וירידות כמו לכולם
אבל אףף פעם לא חשבתי על זה בצורה כזאת..
אני גם לא ממש יודעת במה זה בא ע''י ביטוי שאני...רעה
למה את חושבת את זה על עצמך?
אני בטוחה שאת בנאדם מדהים.
אל תחשבי ככה.
ואל תאגרי כלום.
עובדה,
פרקת והיה מי שיעזור לך.
אני תמיד פה לעזור.

QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2006) QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2006) הממ כן אני מבינה
אבל...מה אני אמורה לעשות?!=\
לקחת בקלות.
לראות, אולי זה סתם משהו שעובר עלייך,
ואז זה מקרין על כל מי שמסביבך..

תהני ברגעים הטובים שיש לך,
ותנסי לשמר אותם כמה שיותר,
תחייכי, תהני.תחיי
זה הכל.
את צודקת...באמת שאני משתדלת לא לקחת הכל קשה..
אבל באיזשהו שלב הכל "נאגר" אפשר להגיד ואני ממש...נשברת=\
ואולי זה סתם מצבי רוח
אבל הקטע שאני כל הזמן חושבת שאני רעה ממש...מוזר לי
כלומר היו רגעים שלא הכל הלך לי כמו לכולם עליות וירידות כמו לכולם
אבל אףף פעם לא חשבתי על זה בצורה כזאת..
אני גם לא ממש יודעת במה זה בא ע''י ביטוי שאני...רעה
למה את חושבת את זה על עצמך?
אני בטוחה שאת בנאדם מדהים.
אל תחשבי ככה.
ואל תאגרי כלום.
עובדה,
פרקת והיה מי שיעזור לך.
אני תמיד פה לעזור.
למה אני חושבת ככה...
נמנמ לא יודעת...
לפני כמה זמן היה לי איזה קטע שידיד הכי טוב שלי פתאום החליט שהוא מאוהב בי והוא ידע שאני ממממש אבל ממממש לא..
ואמרתי לו שאנלא רוצה כלום איתו...
והוא המשיך לנדנד לי אז התחלתי להתנהג אליו די מגעיל...
כלומר בכלל לא התייחסתי אליו...
וסתם אולי קצת הגזמתי בעניין הזה למרות שאולי הוא די דרש את זה...
ומאז עברו בערך חודשיים אולי פחות מאז אני בטוחה שאני רעה חח
ותודה על העזרה:]
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2006) QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2006) QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2006) הממ כן אני מבינה
אבל...מה אני אמורה לעשות?!=\
לקחת בקלות.
לראות, אולי זה סתם משהו שעובר עלייך,
ואז זה מקרין על כל מי שמסביבך..

תהני ברגעים הטובים שיש לך,
ותנסי לשמר אותם כמה שיותר,
תחייכי, תהני.תחיי
זה הכל.
את צודקת...באמת שאני משתדלת לא לקחת הכל קשה..
אבל באיזשהו שלב הכל "נאגר" אפשר להגיד ואני ממש...נשברת=\
ואולי זה סתם מצבי רוח
אבל הקטע שאני כל הזמן חושבת שאני רעה ממש...מוזר לי
כלומר היו רגעים שלא הכל הלך לי כמו לכולם עליות וירידות כמו לכולם
אבל אףף פעם לא חשבתי על זה בצורה כזאת..
אני גם לא ממש יודעת במה זה בא ע''י ביטוי שאני...רעה
למה את חושבת את זה על עצמך?
אני בטוחה שאת בנאדם מדהים.
אל תחשבי ככה.
ואל תאגרי כלום.
עובדה,
פרקת והיה מי שיעזור לך.
אני תמיד פה לעזור.
למה אני חושבת ככה...
נמנמ לא יודעת...
לפני כמה זמן היה לי איזה קטע שידיד הכי טוב שלי פתאום החליט שהוא מאוהב בי והוא ידע שאני ממממש אבל ממממש לא..
ואמרתי לו שאנלא רוצה כלום איתו...
והוא המשיך לנדנד לי אז התחלתי להתנהג אליו די מגעיל...
כלומר בכלל לא התייחסתי אליו...
וסתם אולי קצת הגזמתי בעניין הזה למרות שאולי הוא די דרש את זה...
ומאז עברו בערך חודשיים אולי פחות מאז אני בטוחה שאני רעה חח
ותודה על העזרה:]
דיייייייי !
גם לי קרה בדיוק אותו הדבר,
והרגשתי רע עם זה,
עכשיו אנחנו סבבה והכל-
אבל אל תתני לזה לגרום לך לחשוב שאת רעה.
כי את לא..
אם עשית את זה -
זה רק כדי להרחיק אותו,
שלא יתאהב יותר..
QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2006) QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2006) QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2006) הממ כן אני מבינה
אבל...מה אני אמורה לעשות?!=\
לקחת בקלות.
לראות, אולי זה סתם משהו שעובר עלייך,
ואז זה מקרין על כל מי שמסביבך..

תהני ברגעים הטובים שיש לך,
ותנסי לשמר אותם כמה שיותר,
תחייכי, תהני.תחיי
זה הכל.
את צודקת...באמת שאני משתדלת לא לקחת הכל קשה..
אבל באיזשהו שלב הכל "נאגר" אפשר להגיד ואני ממש...נשברת=\
ואולי זה סתם מצבי רוח
אבל הקטע שאני כל הזמן חושבת שאני רעה ממש...מוזר לי
כלומר היו רגעים שלא הכל הלך לי כמו לכולם עליות וירידות כמו לכולם
אבל אףף פעם לא חשבתי על זה בצורה כזאת..
אני גם לא ממש יודעת במה זה בא ע''י ביטוי שאני...רעה
למה את חושבת את זה על עצמך?
אני בטוחה שאת בנאדם מדהים.
אל תחשבי ככה.
ואל תאגרי כלום.
עובדה,
פרקת והיה מי שיעזור לך.
אני תמיד פה לעזור.
למה אני חושבת ככה...
נמנמ לא יודעת...
לפני כמה זמן היה לי איזה קטע שידיד הכי טוב שלי פתאום החליט שהוא מאוהב בי והוא ידע שאני ממממש אבל ממממש לא..
ואמרתי לו שאנלא רוצה כלום איתו...
והוא המשיך לנדנד לי אז התחלתי להתנהג אליו די מגעיל...
כלומר בכלל לא התייחסתי אליו...
וסתם אולי קצת הגזמתי בעניין הזה למרות שאולי הוא די דרש את זה...
ומאז עברו בערך חודשיים אולי פחות מאז אני בטוחה שאני רעה חח
ותודה על העזרה:]
דיייייייי !
גם לי קרה בדיוק אותו הדבר,
והרגשתי רע עם זה,
עכשיו אנחנו סבבה והכל-
אבל אל תתני לזה לגרום לך לחשוב שאת רעה.
כי את לא..
אם עשית את זה -
זה רק כדי להרחיק אותו,
שלא יתאהב יותר..
חחע אז זהו איתו...לא נראה לי שנדבר בכלל אי פעם
הוא התחיל להתערב בדברים שלא עניינו וממממממש עיצבן אותי..
אז אמרתי לחבר שלי...והוא משנקרא "הרגיע אותו" ואז ההוא התחיל לריב איתי..
והוא גם שלח לחבר שלי כל מיני הודעות מפגרות לפון כמו "אני אחסל אותך" [מי ישמע חח]
וסתםם אמרתי לו דברים לא נעימים...
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2006) חחע אז זהו איתו...לא נראה לי שנדבר בכלל אי פעם
הוא התחיל להתערב בדברים שלא עניינו וממממממש עיצבן אותי..
אז אמרתי לחבר שלי...והוא משנקרא "הרגיע אותו" ואז ההוא התחיל לריב איתי..
והוא גם שלח לחבר שלי כל מיני הודעות מפגרות לפון כמו "אני אחסל אותך" [מי ישמע חח]
וסתםם אמרתי לו דברים לא נעימים...
אז זהו, שאת לא רעה-
הוא אדיוט.
אם הוא מבין מסרים ,
אל תיקחי ללב..
חח תאמממת פתאום אני מרגישה יותר טוב:]]
תודההה על העזרה&סורי שחפרתי קצת חח
QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2006) הממ כן אני מבינה
אבל...מה אני אמורה לעשות?!=\
לקחת בקלות.
לראות, אולי זה סתם משהו שעובר עלייך,
ואז זה מקרין על כל מי שמסביבך..

תהני ברגעים הטובים שיש לך,
ותנסי לשמר אותם כמה שיותר,
תחייכי, תהני.תחיי
זה הכל.
אני איתה מאמי
עכשיו תסתכלי לגבי החברים
לא תמיד הם מי שאתה חושב שהם
לפעמים מגלים פנים אחרות וכאן זאת החלטה שלך מה לעשות
אני מאמינה שאם את לא מאוהבת בחבר שלך
אז את לפחות מרגישה אליו משהו יותר מחיבה
בגלל שאתם ביחד תדברי איתו על זה
אחרת הקשר יכול לההרס סתם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מבינה אותך כי בתקופה האחרונה גם לי זה קרה מלאאא
אבל בסוף הבנתי שאין טעם להיכנס לדיכאון ולא משנה מה קורה לי אני נישארת אופטימית
וזה עוזר תאמיני לי שזה עוזר.
תנסי...
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2006) חח תאמממת פתאום אני מרגישה יותר טוב:]]
תודההה על העזרה&סורי שחפרתי קצת חח
חחחחח בכיף מאמי,
אני תמיד פה לעזור :]]
ולא חפרת בכלל,
אני אוהבת לעזור 😊
עברר חח
תודה לכוללללם:]
מווואה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך