פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

למה?

✍️ מכועריםלנצח 📅 14/07/2006 07:51 👁️ 225 צפיות 💬 12 הודעות
למה כולם פה מפרסמים הודעות שהם לבד ?!
שיש להם הרגשת ריקנות?!
הם עצובים ?!
אני לא מבינה מה פכנו להיות פורום של עצב ,
בואי נקרא לעצמנו בשם מסוים שיאחד את כל אלה שעצובים ווזהוו
די נמאס כבר לשמוע על העצב שלכם
בואו נהיה קצת שמחחחים תפסיקו להתעצב מכל שטות
ולהפוך כל דבר לטלנובלה[אילנה כן,כן זה מוקדש לך] חחחחח
אל דאגו היא מבינה ! בקיצור דיי כבר להיות בדיכי ולפרסם הודעות שאתם לבד !
כי אני ? תמיד םה בשבילכם =]
אני בטוחה שכולם פה מודעים לזה שאת תמיד פה בשבילנו,
אבל מה לעשות שיש רגעים קשים בחיים..
וכל אחד לוקח דברים ללב אחרת.

תשתדלי להבין
אני בכל מילה עם אודליה.
QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) אני בטוחה שכולם פה מודעים לזה שאת תמיד פה בשבילנו,
אבל מה לעשות שיש רגעים קשים בחיים..
וכל אחד לוקח דברים ללב אחרת.

תשתדלי להבין
..
אני שמחה שמישו מבין =] טנקיו מאמי,
אני מבינה שכולם לוקחים אתזה בדרך אחרת,
אבללל זה בדיוק מה שאני מנסה לשנות כאאן
אני לא יודעת למה צריכים כל פעם את הלבד להראות לכולם,
כי אם פותחים אשכול כזה שאיזה מישהו עצוב לדעתי
כל מי שמסכים מרגיש ככה סלש מזדהה איתו אולי יכולה גם
להגיב שם וכך לא נצטרך להתבעאס
מ'זה שחצי פורום בדיכי הרבע האחר מרגיש לבד
והרבע האחרון בדיכאון !

ושלא תביבני לא נכון אני מסכימה איתך אבל קצת קשה לי להבין
אני יודעת שכולם בעצב בגלל המצב הבחוני
והכלל וזה מבעאס שאנחנו בסכנה ונהרגים
גם קרובים וגם רחוקים לנו אבל ראיתי כבר כמה אשכולות
שמנסים לשפר את מצב הרוח אז בואו במאת נעשה אתזהה בואו נשפר את מצב הרוח

בבקשה די להיות עצובים ! 😊
QUOTE (מכועריםלנצח @ 14/07/2006) אני מבינה שכולם לוקחים אתזה בדרך אחרת,
אבללל זה בדיוק מה שאני מנסה לשנות כאאן
אני לא יודעת למה צריכים כל פעם את הלבד להראות לכולם,
כי אם פותחים אשכול כזה שאיזה מישהו עצוב לדעתי
כל מי שמסכים מרגיש ככה סלש מזדהה איתו אולי יכולה גם
להגיב שם וכך לא נצטרך להתבעאס
מ'זה שחצי פורום בדיכי הרבע האחר מרגיש לבד
והרבע האחרון בדיכאון !

ושלא תביבני לא נכון אני מסכימה איתך אבל קצת קשה לי להבין
אני יודעת שכולם בעצב בגלל המצב הבחוני
והכלל וזה מבעאס שאנחנו בסכנה ונהרגים
גם קרובים וגם רחוקים לנו אבל ראיתי כבר כמה אשכולות
שמנסים לשפר את מצב הרוח אז בואו במאת נעשה אתזהה בואו נשפר את מצב הרוח

בבקשה די להיות עצובים ! 😊
אני מבינה שאת רק מנסה לעזור,
ואני באמת מעריכה אותך על זה-
אבל אם מישהו פורק פה ומספר כמה הוא עצוב,
זה כדי לא לשמור בבטן, ולקבל תמיכה מכולם...
בשביל זה כולנו פה.
אנחנו פה לטוב אבל גם לרע.
בנתיים אני רואה שרק רע לכוולם !
טווב אם זה מה שאתם אומרים ,
אז אני מניחה שיהיה טוב
אזזזז....

יהיה בסדרר
QUOTE (מכועריםלנצח @ 14/07/2006) בנתיים אני רואה שרק רע לכוולם !
טווב אם זה מה שאתם אומרים ,
אז אני מניחה שיהיה טוב
אזזזז....

יהיה בסדרר
לא רק רע...
אבל בשביל זה אנחנו פה.
להפוך את הרע לטוב,
והמר למתוק.

יהיה בסדר:]
אנחנו חזקים,
ויש לנו אחד את השני 😊
אני מקווה שנוכל להפוך את הרע לטוב !
או שאנחנו כבר עושים אתזה 😊

כל הכבוד לננו =] חיחיחיחיח
בכל מקררה יהי בסדר נשממות מבטיחחחחה
QUOTE (מכועריםלנצח @ 14/07/2006) אני מקווה שנוכל להפוך את הרע לטוב !
או שאנחנו כבר עושים אתזה 😊

כל הכבוד לננו =] חיחיחיחיח
בכל מקררה יהי בסדר נשממות מבטיחחחחה
אנחנו עושים.
אנחנו תומכים אחד בשני.

ברור שיהיה טוב.
חייב להיות טוב 😊😊
QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) QUOTE (מכועריםלנצח @ 14/07/2006) אני מבינה שכולם לוקחים אתזה בדרך אחרת,
אבללל זה בדיוק מה שאני מנסה לשנות כאאן
אני לא יודעת למה צריכים כל פעם את הלבד להראות לכולם,
כי אם פותחים אשכול כזה שאיזה מישהו עצוב לדעתי
כל מי שמסכים מרגיש ככה סלש מזדהה איתו אולי יכולה גם
להגיב שם  וכך לא נצטרך להתבעאס
מ'זה שחצי פורום בדיכי הרבע האחר מרגיש לבד
והרבע האחרון בדיכאון !

ושלא תביבני לא נכון אני מסכימה איתך אבל קצת קשה לי להבין
אני יודעת שכולם בעצב בגלל המצב הבחוני
והכלל וזה מבעאס שאנחנו בסכנה ונהרגים
גם קרובים וגם רחוקים לנו אבל ראיתי כבר כמה אשכולות
שמנסים לשפר את מצב הרוח אז בואו במאת נעשה אתזהה בואו נשפר את מצב הרוח

בבקשה די להיות עצובים !  😊
אני מבינה שאת רק מנסה לעזור,
ואני באמת מעריכה אותך על זה-
אבל אם מישהו פורק פה ומספר כמה הוא עצוב,
זה כדי לא לשמור בבטן, ולקבל תמיכה מכולם...
בשביל זה כולנו פה.
אנחנו פה לטוב אבל גם לרע.
היא צודקת מאמי לפעמים
אנשים צריכים לקבל את הכתף
והאוזן קשבת פה אצלנו כי אין להם
מקום אחר או שיש להם אבל הם מעדיפים
לקבל אותה פה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כל אחד כותב פה מה שהוא מרגיש...ובאמת בזמן האחרון זה הפך להיות פורום של מדוכאים
אבל זה מה שהם מרגישים אז מה שהם כותבים.

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך