אנשים אני כל כך מפחדת, אני תושבת חיפה, אני רוצה להתפלל מה צריך לקרוא? תהילים?
איזהשהוא פרק מסוים?
מה?????
להתפלל? מה יעזור שתתפללי? עדיף שתשבי ותדאגי שהחיילים שלנו יישארו בריאים ושלמים ושבו זמנית נצליח להשמיד את האוייב כמו שהצלחנו בכל מלחמה עד היום.
QUOTE (Mami_4_Ever @ 14/07/2006) אנשים אני כל כך מפחדת, אני תושבת חיפה, אני רוצה להתפלל מה צריך לקרוא? תהילים?
איזהשהוא פרק מסוים?
מה?????
כדי להתפלל לא צריך כלום
אבל לא צריך לפחד
אוי כבר קראטתי תהילים, אני מ מפחדת,זה כל כך מפחידדד 😢
יש ל כבר פאראנויות, כל צליל שאני שומעת אני נבהלת..
תחפשי את והמשפחה שלך קרובים או חברים יותר בדרום הארץ....
קל להגידשלא לקחת אתזהקשה..
ואיך בדיוק ניסע? ברגל?
אין לנו מכונית.
גמאני גרה ליד חיפה.
מרחק של דקה נסיעה מפרידה..
וזה כ"כ מפחיד,
ואני מבינה את החרדות שלך,
אין מה לעשות חוץ מלקרוא תהילים,
להתפלל ולחכות שהכל יגמר.
בשלום, אמן.
מה זאת אומרת מה יעזור שנתפלל ?!
אם נתפלל אולי האמונה כבר תהיה יותר חזקה האמונה באל שאולי ייקרה נס והחיילים יינצלו
ואולי הוא גם ישמור עלייך ובני משפחתך !
זו לפחות דעתי אני לא שוללת דעות אחרות =]
את יכולה גם מהלב 😊
יהיה טוב
QUOTE (__דובדבנית__ @ 14/07/2006) את יכולה גם מהלב 😊
יהיה טוב
נכון
אני מבינה אותך.
אותי הכי מפחיד, זה הבתי זיקוק.
ועכשיו עוד אחרי הפצצה על בירות, הם הולכים להתעצבן.
אני אוכלת פה סרטים 😕
מאמי קודם כל תשמרי על עצמך
ותהיי חזקה בעזרת השם הכל יהיה בסדר
העיקר שהחיילים שלנו ישובו בריאים ושלמים לבתים
ושהכל יהיה בסדר אם את צריכה משהו אני פה
להתפלל את יכולה גם בלי כלום אבל את יכולה גם עם תהילים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*