אלוהים הייתי רוצה שתקשיב לכל התפילות,
שתחזיר לנו את החיילים בריאים עם כוחות!
אמהות בבית יושבות,
עוד דימעה הן מנגבות!
את הילד שלחו אל הצבא כדי לשמור על המדינה,
אך מי שומר עליו? תגיד לי מי אם לא אתה?!
כואב לי לראות עוד טיל שעלינו נופל...
איך בתים נהרסים והכל הולך!
לא מסוגלת יותר כבר כואב לי בלב,
בוכה יושבת... על כולם חושבת...
רוצה לשנות את המצב אך איני יכולה!
צריך רק לשבת ולחכות שאולי משהו יסתדר ותבוא הישועה!
אלוהים יש לי רק בקשה...
תשמור על החיילים עם כוחות ואהבה!
רוצים אותם כולנו בבתים,
שישובו לחיים היפים!
שתיגמר כבר המלחמה לעולמים,
שלא ימותו לנו עוד אנשים!
הם נותנים את חייהם למען המדינה,
בבקשה תשמור עליהם איפה שהם יהיו במלחמה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מדהימה אחת את!
א-מ-ן!
מתה עליך!! מקווה שיהיה פה בסדר..
אמן אמן ואמן
ודי מורני נשמה אמרתי לך זה לא יעזור אם נתמוטט ונבכה צריך להיות חזקים עד כמה שאפשר
אני לא מרשה לך לבכות תהיי חזקה
ואני שולחת לך מיליארד חיבוקים
יהיה טוב בסוף
חייב להיות =/
גלו'ש תודה רבה מאמי חולה עלייך הייתי חייבת להוציא את זה והכל יהיה בסדר בעזרת השם!
שלו'ש יפה שלי תודה על הכל ואני חזקה כי הכל יהיה בסדר אבל עצוב לי וככה אני מוציאה
את מה שיש לי זה עוזר לי אוהבת אותך ושוב תודה אני בטוחה שהכל יהיה בסדר!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה יפה כתבת מורן....
אני בטוחה שזה מבטא את מה שכולנו מרגישים.
אנחנו צריכים להיות חזקים למענם ולהתפלל.
אני יודעת שיש פה הרבה גולשים שגרים בצפון מקווה שהכל בסדר איתכם אנחנו תמיד איתכם.
מקווה שכל העיניין הזה יגמר מהר עם כמה שפחות אבדות בנפש.
אור תודה רבה ואני איתך בכל מילה
בעזרת השם הכל יהיה בסדר וכולם יהיו בריאים והלוואי
שאף אחד לא יפגע ולא יקרה כלוםם אמןןןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואוי אאני ממש מסכימה איתך נשמה..
אין מה לעשות אבל..
רק לקוות שיהיה טוב ולסמוךך על הצבא שלנו, את המתים אי פשר כבר להחזיר, רק לזכור תמיד!
מורני אתת הכייי מדהימההההה שיישש בכלל העווווווווללללללללםםםם!!!!!!
יהיה בסדר בע"ה זה יפסק, המצב הזה ממש עצובבב
מורני זה ממש יפה מאמי..את כותבת מדהים..
איתך בהכל.. 😊
Mami_4_Ever אני גם מסכימה איתך מאמי בעזרת השם הכל יהיה בסדר!
אופירו'ש תודה נסיכה שלי אוהבת אותך וכן בעזרת השם יהיה טוב!
יעלו'ש תודה מאמי שלי אני בטוחה שבסוף הכי יהיה טוב!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני כתבת ממש יפה..
אנחנו חייבים להיות חזקים ..
ובעזרת השם כולם יחזרו משם בחיים.
יהיה טוב 😊
שנהבי תודה רבה מאמי וכה נתחזק ובעזרת השם הכל יהיה טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 14/07/2006) אלוהים הייתי רוצה שתקשיב לכל התפילות,
שתחזיר לנו את החיילים בריאים עם כוחות!
אמהות בבית יושבות,
עוד דימעה הן מנגבות!
את הילד שלחו אל הצבא כדי לשמור על המדינה,
אך מי שומר עליו? תגיד לי מי אם לא אתה?!
כואב לי לראות עוד טיל שעלינו נופל...
איך בתים נהרסים והכל הולך!
לא מסוגלת יותר כבר כואב לי בלב,
בוכה יושבת... על כולם חושבת...
רוצה לשנות את המצב אך איני יכולה!
צריך רק לשבת ולחכות שאולי משהו יסתדר ותבוא הישועה!
אלוהים יש לי רק בקשה...
תשמור על החיילים עם כוחות ואהבה!
רוצים אותם כולנו בבתים,
שישובו לחיים היפים!
שתיגמר כבר המלחמה לעולמים,
שלא ימותו לנו עוד אנשים!
הם נותנים את חייהם למען המדינה,
בבקשה תשמור עליהם איפה שהם יהיו במלחמה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
יהיה טוב בנות יקרות שלי (ובנים).
תזכרו דבר אחד,
מעולם לא ניצחו את העם היהודי ותמיד שנצחו הוא נשאר חי וחזר כמו גדול לזירה.
אנחנו עם שולט ולא עם נשלט.
נאפי מאמי...
את כותבת מדהים , ורואים שהית צריכה לפרוק את הרגשות שלך!
אנחנו יודעים מה את מרגישה ואנחנו איתך ... 😉
אנחנו איתך ונתגבר על זה ביחד...!!!