שמתי :[
איזה מפחיד
- יהי זכרם ברוך -
תני לי קישור בבקשה איך אני ישים?
שמתי.
זו התפילה של כולנו 😢
זה לא עובד אצלי 😢
מישהו יכול לשים לי פה את הקישור עם הIMG
איך שצריך לשים בחתימה בקשה..?
שמתי...
כל הכבוד על היוזמה!
זה לא אני הכנתי בפוטושופ...
QUOTE (G-A-L @ 14/07/2006) מה הבעיה לעשות קישור?!
CODE
Mami_4_Ever
הנה הקישור