אז שתדעי קודם כל שאני אוהבת אותך הכי בעולם!!!!
כתבתי לך משהו מהלב ואני מתה עלייך אחות מקסימהה שליי
רציתי להפתיע אותך וחשבתי דיי הרבה,
זה היה מעט קשה...
ההתחלה לא הייתה פשוטה
כי הייתי צריכה לכתוב לילדה מקסימה!
אז לך שלו'ש אחות מדהימה,
שתדעי שאני אוהבת אותך מכל הנשמה!
שמחה שזכיתי להכיר אותך בזה המקום,
את אחות נפלאה שפגשתי פתאום!
תמשיכי להיות כזאת מיוחדת,
כי באמת שאחת אחת יחידה, לתפארת!
בטוב וברע אני אהיה לצידך
כמו שאת היית שם בשבילי בכל שעה ושלב שהיה!
את מעלה לי חיוך ברגע קשה,
יודעת לעודד אותי בכל רגע שיש!
אז שלו'ש קשה לי להביע את כל האהבה,
כי את אחות בלב ובנשמה!
בליבי את עמוק חרוטה,
שמורה לך פינה גדולה!
מחכה כבר ליום רביעי
ושתינו מבינות את המחשבה שבראשי=]]
יהיה לנו כיף חיים,
את תיראי זאת אני מבטיחה אחותי!

זה חיוך שתמיד יהיה על הפנים שלך

וקבלי נשיקה ענקית

והנה גם חיבוקיי

והנה פרח בשבילך

אוהבת אותך הכי בעולם אחות ומקווה שאהבת 😂
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*





