😢 אוףףף אנשים כל כך רע לי! אין יש לי כל כך המון בעיות על הראש והכי הורג אותי כל מה קרוה לי בתקופה האחרונה ריטה את בטח מבינה אותי! אני לא מצליחה לשכוח😢 דייי איזה עצבים ואיזה דכאון ונוסף לכל זה גם המצב בארץ לא משו כל יום איזה חייל נהרג זה כזה אי צדק נמאס כבר מכל זה אוחחח עצוב לי...ואין לי כוח לפרסם את כל הסיפור שלי למה כל כך רע לי חחח לא משנה קיצר ריטריט את נעלמת לכל היום ואני חייבת לשפוך למישהו ת'לב כי אני אמות עכשיו....
בייי אוהבת אותכם מואה
מאמי קודם כל טוב שהוצאת את מה שעובר עלייך
עכשיו תקשיבי לכל אחד יש תקופות כאלה
מגעילות וקשות בחיים אבל זה עובר
צריך לדעת להתמודד ולהרים את הראש
כי אם מתייאשים זה רק שובר ולא עוזר
את צריכה לדעת לעבור מכשולים בחיים
זה מה שמלמד להעריך ולדעת דברים
אם את צריכה משהו אני פה תמיד תרגישי חופשי 304589929
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם מורני...
לפי דעתי אבל גם היא שצרריכים לשכוח מכול הצרות האישיות שלנו..
מספיק יש על הראש את כול מה שקורה בצפון..
תהיי חזקה,ובע"ה יהיה טוב..
תאמיני..
נ.ב- תראי מה כתוב לך בחתימה... תלמדי!
תודה לכם נשמות...וחיברתי אותך נאפי...=)
תודה לכם נשמות אין עליכם!
וחיברתי אותך מורני =)
לא קיבלתי אישור מאמי אז אם את יכולה תשלחי לי הודעה
ומקווה שאת מרגישה יותר טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אופס יצא לי פעמיים סליחה 😁 פשוט חשבתי שזה לא עשה את ההודעה הראשונה טוב לא חשוב
חפיף זה קורה חחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואי בובה שלי אני ממש מצטערת שנעלמתי, פשוט לא היה לי מאיפה להתקשר..😢
ממש מצטערת!!!!
ואני מבינ אותך טוב מאוד,
וזה שאנחנו גרות עוד בצפון ממש לא משפר את ההרגשה..
אז צריך להתפלל ולהיות חזקים!
ובקשר לדפוק הזה אז דיברנו היום בבוקר ואמרת שתחכי כמה ימים בעזרת השם יהיה בסדר ותדברי איתו..
אוהבת אותך, יהיה בסדר!
מורני..חיברתי אבל לא יודעת את לא עונה לי...(באייסי)
ריטריט אני בכזה דיכי לא יודעת אם אצליל לעבור את הכמה ימים האלה אנ יכה חסרת סבלנות אין לך מושג הוא כזה ארררררררג לא רוצה להמשיך כי זה לא ייגמר חחחחח טוב דברי איתי...
אני אנסה להשאר אופטימית ולקוות לטוב...
ממאמי יהיה טוב
אם את צצריכה משהו
אני פה #@
יהיה טוב מאמי אם את צריכה לדבר ולקבל חיזוק חיובי את מוזמנת אלי לפרטי.