חזרתי מהסמינר ~ 😊
היה כיף ברמותתתתתתת @#!$
מלא צחוקים חחח
אני מתתתתתתה מעייפות !!
אבל הבטן שלי עושה קולות חח
אז אני יאכל משו ואלך לישון :/
קיצצצ היה מגניב ;]
וזהו..
חזרתי לפה 😊
חחחח מאמי שמחה שנהנת והתגעגעתי אליך
שיהיה לך בתאבון מואהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמחה שנהנת ושחזרת
בתיאבון
ולילה טוב 😁
שמחה שנהנתת ((:
וגם שחזרתתת : ))
בתאבבבבון .
וחלומות יפיםםםם 🙄
תודה מתוקות =))
אכלתי..עכשיו כואבת לי הבטןן :/
QUOTE (morand @ 14/07/2006) שמחה שנהנתת ((:
וגם שחזרתתת : ))
בתאבבבבון .
וחלומות יפיםםםם 🙄
🙄
תרגישי טוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה....
ישנתי מ7 בערב עד 8 בבווקר :|
אבל עכשיו אני מרגישה יותר טוב 😊
פשש 13 שעותת איזה כיףף לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח הייתי מתה מעייפות 😁
נהנתת?? איך היהה ספרי קצתת..?