אמא שלי עברה התקף לב לפני הרבה זמן ועכשיו היא בחופש כי היא לא יכולה לעבוד
התיק של ביטוח לאומי שלה הוא בנצרת למטה בגלל שאח שלה מנהל את הסניף לנצרת עילית
בקיצור עד לפני כמה זמן שלמו לה משכורת מלאה על זה שהיה לה חופש מחלה כביכול
ועכשיו דודה שלי מתקשרת אחרי שהיא ביררה הכל..
ואומרת שיש לה עוד תלושים ושהיא הייתה צריכה לקבל כל החודשים האלה משכורת מלאה
😠 😠 😠 😠
עאעהעאעההעאהעהאעהאהעהעאהעאעכהאהעהה 😠





