עשיתי כבר קעקועעעעעעעעעעעעע
ב"ה האדמומיות תרד ואני אצלם ואעלה תמונות! 😁
יאאאאאאאאא
תתחדשיייייייייייייייייייייייייי
יפה לךךך..תתחדשייי..
איזה עשית?
איזה כיף לך מאמי תתחדשייי שמחה בשבילך
איפה עשית ושל מה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזהה כיףףףףףףףףףף לך תתחדשייי מאמיי
עשיתי פרפר מהממםםםם בגוונים של טורקיז כחול וסגול כאלה...
והגוף שלו זה האות K (בגלל השם שלי קרן.. למי שעוד לא יודע חח)
וזה בכתף מאחורה, המקום הרגיל והנדוש,
חשבתי כ"כ הרבה זמן מה לעשוווותתתתת כי כולם אמרו תעשי משו שהכי מתחבר אלייך
ואז חשבתי פרפר הכי טוב
כי פרפר זה גם חופש בגלל הכנפיים וזה גם יופי וגם ידוע שפרפר זה נשמה,
גם הצבעים שלו מהממים.. צבעי ים שזה רוגע..
והכנפיים מחוברות לאות K כאילו הן מחוברות אליי, אז כאילו היופי החופש והנשמה והרוגע זה בעצם אני!
וואו מחשבה יפה..
תתחדשי מאמי! 🙄
ואו..באמת מחשבה יפה..
תתחדשי.
תעלי תמונה :]
כה מאמי פרפר זה מהמם מאמי גם לאמא שלי יש
ובדיוק באותו מקום חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לידידה שלי יש פיהה מדהימה בדיוק בכתף ימין..
איך יפה..
גם אני רוצה קעקוע!
תתחדששייי קררןןןןןןןן!=]
אהבתי ת'תיאורר.. 😉
תעלי תמונות...
יאאאאאאאאאאא מהמםםם הלוואי עלי תחדשי בובי
תחדשייייי יפפהה שלללללללללללללייייי
תעלי לנו תמונה!!