אם מחר בבוקר אני יתעורר בריאה ושלמה אני יהיה שמחה!!!!!
איזה פחדדדדד!!!!
# עידכון #
אני וחבר שלי נפרדנו אתמול 😢 😢 😢
למה שלא תתעוררי בריאה ושלמה?
מה קרה? או מה יקרה?
אוי,אני מצטער בשבילך,
אבל זה הזמן להסתכל קדימה ולא אחורה..
יהיה בסדר,את תראי 😊
ואם את צריכה משהו אני פה
נכון למה שלא תתעוררי בריאה ושלמה.?
ממש מצטערת, קורה..יהיה בסדר!
אם את צריכה משהו רק תגידי!
מה קרה מאמי !?!?!
ומצטערת בקשר לחבר שלך, אם תרצי לדבר על זה - אני כאן ..
שלך,
לירן.
QUOTE (pucha @ 13/07/2006) מה קרה מאמי !?!?!
ומצטערת בקשר לחבר שלך, אם תרצי לדבר על זה - אני כאן ..
כנ"ל
QUOTE (חמודון_17 @ 13/07/2006) למה שלא תתעוררי בריאה ושלמה?
מה קרה? או מה יקרה?
אוי,אני מצטער בשבילך,
אבל זה הזמן להסתכל קדימה ולא אחורה..
יהיה בסדר,את תראי 😊
ואם את צריכה משהו אני פה
^ ^
כנ"ל
לירנוש מה יש לך עם הקו חחח?
מאמי שלי מצטערת בשבילך ...
קחי את זה לאט ובאיזי..
מקווה שעשית מה שטוב בשבילך..
יהיה טוב בובי..
כל דבר אני פה..
מאמי למה שלא תתעוררי בריאה ושלמה?
תשמרי על עצמך
ואני מבינה כבר זה כואב
תהיי חזקה אני מקווה שזאת החלטה
טובה בשבילך שלא תפגע בך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא ראיתם מה קורה בצפון?!?!
אמאלההה..
התעוררתי => אני מאושרת..חחח סתאםם..
תודה לכולם!!!!
QUOTE (NאNי-מNיאNי @ 13/07/2006) לא ראיתם מה קורה בצפון?!?!
אמאלההה..
התעוררתי => אני מאושרת..חחח סתאםם..
תודה לכולם!!!!
אוי מה קורה בצפון ומה קורה כל יום בדרום?
לצערי ראיתי ואני בטוחה שכולם פה ראו
אני מקווה שהחיילים שלנו יהיו בסדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יהיה בסדר אם השמאל יחליט תדברים הנכונים
זה מזה כבר לא מצחיק אותי
צועקים פה לרדת למקלטים
לאיזה מקלט אני ארד?!!?
לזה המלא נחשים או לזה שאין בו אור?!?!?
מה נסגר..מי נכנס למקלט ב20 שנים האחרונות?
כלום לא מתוחזק..מה הם רוצים?!!?
נמאס לי כבר
כמה פצועים....כמה נזקים!!!
200 מטר מהבית יורדת קטיושה..כמה נחמד לפתוח ככה את הבוקר...סעמק נמאס לי!!!
קמתי מהבומים בשבע ומשו בבוקר:-\
QUOTE (rrrr @ 13/07/2006) זה מזה כבר לא מצחיק אותי
צועקים פה לרדת למקלטים
לאיזה מקלט אני ארד?!!?
לזה המלא נחשים או לזה שאין בו אור?!?!?
מה נסגר..מי נכנס למקלט ב20 שנים האחרונות?
כלום לא מתוחזק..מה הם רוצים?!!?
נמאס לי כבר
כמה פצועים....כמה נזקים!!!
200 מטר מהבית יורדת קטיושה..כמה נחמד לפתוח ככה את הבוקר...סעמק נמאס לי!!!
קמתי מהבומים בשבע ומשו בבוקר:-\
רעות אין בידיוק מה לעשות...
ומי אמר שזה מצחיק?
אם ישראל הייתה מתעוררת בזמן היה סיפור אחר לגמריי
הבעיה היא שהיא לא מתעוררת כולם ישנים בעמידה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*