המסוקים לא מפסיקים לעבור כאן 😯
איפה את גרה??
אצלנו זה תמיד ככה =\\
וואאיי
בראשון אני צריך להיות בחיפפהה..
אולי יבטלוו לנו ת'טיול!?! 😕
אאווףףףףףףף,לא רוצצצהה! 😢 😊
חחח גלוש כל היום, מהבוקר, אני רק שומעת יריות, מסוקים ובומים ..
:/
אני מרגישה כאילו אני בתוך סרט מלחמה ..
אני גם מחיפה לא שמעתי כלום..
אני מפחדת 😢
זה מסוקים שבאים מחיל האוויר..
ויש בחיפה טכני של חיל האוויר אז כנראה שזה משם..
אחשלי בחיל האוויר או באשדוד או באילת עכשיו והוא אומר שהם כל הזמן מוציאים מסוקים וזה..
קיצצר באלגן במדינה הזאת!!
יאאא לירון גמני מרגישה כמוך..כל היום אני שומעת בומים \=
איזה פחד 😢
עכשיו שמעתי מטוס/מסוק..
מפחידד מה שקרה היום.. 😢
רק עכשיו אתם שומעים תבומים?!
אני חופשי מאז שניכנסו לעזה. ועוד מלפניי..
כל קסאם שנופל, כל פיצוץ שיש בעזה שומעת פה.
מפחיד$#@!!
שימותו הערבים א מ ן #!!!!
ואי בנות כפרות עליכן מפחיד כל כך..
😊
אם היה נסגר היה טוב=[[
המצב חרא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*