אני עוברת דירה..
לאחוזת ברק לעבור דירה זה כיף.. זה סבבה
אבל אני שונאת את זה.. הכרתי מלחא ילדים משם ומי שלובש חצאית מיני היא פאקצה
הם חיים בתינוקייה 😊
אבל הכי קשה לי זה בלי החברות..
שמה אמרו לי שיש צבועות כאלה טמבוריות..
וכאן אני רגילה לחברות כאלה אמיתיות
אודליה,אילנה שהן באתר יודעות שבשבילי הן הכל חברות
זה אצליי הכי..
ושם.. אני לא יהיה כמו שכאן..
אם אני יהיה חנונית?!!??!? [חעחעחע] אני לא..
אבל אני רוצה להשאר בנצרת עילית.
מאמי בכל מקום יש צבועות ומגעילות
צריך לדעת לבחור את החברות
אני בטוחה שתכירי מאמי
ברור שיהיה לך עצוב לעזוב את החברים
אבל אין מה לעשות לפחות יש גם צדדים טובים
החברות שלך מהמקום שבו את גרה עכשיו תמיד ישארו
אם הן חברות אמיתיות
ואת לא תהיי חנונית חחח אני מבטיחה לך 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תשמעי מאמי,
אם ההורים שלך החליטו לעבור דירה את לא תוכלי לשנות את זה.
בקשר לחברות האמיתיות תמיד תוכלי להישאר איתן בקשר,
הטמבוריות האלה?
שמעי יש הרבה צבועים וצבועות, את צריכה להבין שככה העולם
וזה שאת מצאת חברות טובות ואמיתיות זה נדיר לגמרי,
היום כמעט ואין דבר כזה חברות, תתחילי להתרגל לחיים האמיתיים.
על החצאית מיני ? אולי תצליחי לשנות את קו המחשבה של מי שחושב ככה,
כל אחת והליבוש שהיא אוהבת, זה לא אמור להיות עניינם!
עם שני התגובות שמעליי ^ ^
הכל יהיה טוב חנו'ש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אווףףף כואבב לי כ"כ על החברות שליי..
כלום לא היה אותו דבר.. 😢 😢 😢 😢 😢 😢
מאמי אם אתן חברות אמיתיות
הכל יהיה אותו דבר וישמר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפה שלי?!
כל החברות שיש לך .. ישארו איתך.
רק שתהיה איתן הרבה פחות.אבל אני בטוחה שהם לא יברחו לאף מקום.
לפי מה שאמרת לי אחוזת ברק זה לא כזה רחוק מנצרת עילית. אז לא תהיה לך ממש בעיה.
ואני בטוחה. שבכל מקום יש אנשים מדהימים.
ואת עוד תמצאי שם חברות מדהימות כמו שיש בכל מקום#@! ((:
אוהבת אותך המון יפה שלי!!
ודברי ת'י ימזניייחוללה!
יפפפה שלי ?
אני , ?
תמיד איתך !
בכל מצב , בכל מקום ..
אני בלב שלך .. נמצאת בכל מקום ..
ותדעי שתמיד את יכולה לבוא לבקר אצצלי ..
ואני גם יבוא אלייך מלא פעמים ..
אל תדאגי
בכל מקום את תשתלבי
ומה את שמה עליהם ?
בבצפר יש עוד מללא ילדים ..
את יכולה להכיר את כוללללללם =]
גם גדולים 😉 😊 😉
חחח יפה שלי
אני אוהבת אותך 😁
אילנהה ברור שאת תהי בלב שליי
אבל את לא תהיי איתי
ואני בטוחה שאני ישתנה
ואני לא רוצה אני רוצה להיות כמו שאני
ושמה..
הם מתנהגים כמו טיפשים כאלה..
לא מבינים חיים בסרט..
גם אני אותך יפה שלייי
תודה לכולכם על העידוד אני אוהבבבתתת