😠 אויייייייששששששששששש
אנלא יכולה יותר נמאס ליייייייייי !
אני צריכה לשמור על אחותי מהרגע שאני מביאה אותה ב1 וחצי עד 4 וחצי ,
אני רוצה לצאת ואמא שלי אומרת שאין מי שישמור על אחותי
אמרתי לה שאבא שלי יכול לשמור עלייה אז היא אמרה לי
שאבא שלי עושה בלאגן בבית והיא מעדיפה שהוא לא יבואא ושאחי שמר עלייה בדיוק כמוני
ולא התלונן כמו שאני ,
ואני רק חודש בארררררררררררץ בחודש
השני אני כבר טסה אז אני רוצה לבלות את בחודש שאני כאן עם החברותתתתת אויי זה כזה מעעצבןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חשבתי להזמין את אבא שלי בלי שהיא תדע אבל שכחתי את המספר שלו 😛 חחחחחחחח
באלייייי לרצוווווווווחחחחחחח אותה ! אין לכם מושגגגג איזה עצבים תפסתי, 😠 😠 😠 😠 😠
[ההורים גרושים]
אל תגיבו -רק פרקתי !





