חלמתי חלום ממש מפחיד ומגעיל וחלק מאוד גדול ממני הוא עם חתולים
בדקתי באתר מה זה שחולמים על חתולים :
לפי האמונה הרווחת
גם אם אתה אוהב חתולים, שים לב כי זהו סמל הרומז לך על ערמומיות ואי אמון עד כדי בוגדנות. עליך לשים לב עם מי אתה מתחבר, ולא לגלות סודות על ימין ועל שמאל. שים לב מה אתה מספר, ולמי אתה מספר!
מה אתם חושבים?
חחחח קטלללני 😛
אני אתמול חלמתי חלום אירוטי 😛
לפעמים חלומות באים אלינו כנבואה מה הולך לקרות הלאה
ואולי זה בא להתריע לך מה לא לעשות
שלא לספר כל דבר לכל אחד
אולי להתמתן במה שאת משתפת - פחות לשתף
לשמור דברים לעצמך אפילו שאת ממש רוצה לשתף
כי השיתוף אולי יפגע בך ורק יזיק
לבחון את האנשים שאת משתפת אותם
אולי את סומכת עליהם יותר מדי - מאמינה בהם ללא ערעור..
מאחלת לך
שיהיו לך רק חלומות טובים ומתוקים 😊
דווקא אין כלכך הרבה אנשים שאני נפתחת אליהם =\
^^^ אז אולי אלא שאת נפתחת אליהם
הם אלא שאת לא צריכה להיפתח אליהם כל כך
ולצנזר מה שאת מספרת
ואנשים אחרים שאת לא כל כך בוטחת בהם יכולים הכי לעזור לך
אני יכולה להגיד לך מעצמי
לפעמים לספר לאנשים שאני בכלל לא מכירה יותר קל לי
מאשר לחברה הכי טובה
אני חלמתי אתמול חלום מושלם!!! אוחחח
מזל שיש את החלומות כדי להזכר איך אנשים שלא ראיתי מלא זמן נראים!!!
חחחח כל הלילה היו לי סיוטים 😯
lamalama_li,את צודקת באמת קל יותר להפתח לאנשים שלא מכירים
אבל אנשים שאנחנו כן מכירים יש להם יותר יכולת לעזור או משהו כזה [?]
אני אתמול חלמתי שאני נכשל בבגרות ואין לי ת בגרות ושנישרף לי הבית אתם חושבים שזה אומר משו ??
😯
חחח לפני הבגרות בהיסטוריה חלמתי כאילו אני לא מצליחה להגיע לבצפר וכל הזמן משהו עוצר אותי או שאני לא מתעוררת בזמן או שאני מפספסת את האוטובוס או שאני יוצאת החוצה בלי בגדים ועד שאני מגיעה אז הכל נגמר כבר..
ודווקא הלך לי מה זה טוב...
וכמה פעמים קרה לי שלפני איזה מבחן חשוב ואני לחוצה אז אני חולמת שלא הולך לי בכלל ובמציאות להפך...
אז אולי זה סתם מצלחץ...
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 12/07/2006) דווקא אין כלכך הרבה אנשים שאני נפתחת אליהם =\
אז אולי זה סימן שעכשיו את עומדת להפתח אל מישהו !
או שהוא ינסה להוציא ממך סודות בערמומיות אז בכל מקרה
תשתדלי להמנע מזה ! למרותשאני לא מאמינה בזה פירושי חלומות
מופיעים בספר תורה מיוחד בגמרה , !
^^
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 12/07/2006) חחח לפני הבגרות בהיסטוריה חלמתי כאילו אני לא מצליחה להגיע לבצפר וכל הזמן משהו עוצר אותי או שאני לא מתעוררת בזמן או שאני מפספסת את האוטובוס או שאני יוצאת החוצה בלי בגדים ועד שאני מגיעה אז הכל נגמר כבר..
ודווקא הלך לי מה זה טוב...
וכמה פעמים קרה לי שלפני איזה מבחן חשוב ואני לחוצה אז אני חולמת שלא הולך לי בכלל ובמציאות להפך...
אז אולי זה סתם מצלחץ...
זה קרה לי כל הזמן לפני המבחן במתמטיקה!
זה כי את בלחץ...
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 12/07/2006)
lamalama_li,את צודקת באמת קל יותר להפתח לאנשים שלא מכירים
אבל אנשים שאנחנו כן מכירים יש להם יותר יכולת לעזור או משהו כזה [?]
את האמת אנשים שמכירים אותי שפטו אותי יותר מלעזור לפתור את המצב
ואנשים שלא הכרתי עזרו ויעצו ונתנו אוזן קשבת
ובאמת היה להם דברים טובים להגיד
לדעעתי זה לא אומר משהו ממש מיוחד.
אני גם חלמדתי אותו חלום פעמיים רק עם בתים שונים..אבל ממש אותו חלום אותם מילים ועם אותו אחד.
וכל הזמן הייתי בודקת מה זה נגיד כל דבר.
כי למשל אני זוכרת שדילגתי על מדרגה מעץ ובדקתי והכל ואמרו שזה מסמן על עלייה או משהו כזה..
חחח כן כן שמענו..
קיצר אני לא ממש מאמינה לזה..