עשיתי את 03 ו04. 03 היה די בסדר ואני מצפה לציון טוב, 04 ה יה די מעפן ואני מצפה לאיזה 60 אבל אני מרוצה מזה 😊
בקטנות לודה..חח גמלי זה קרה..(טוב לא שעה וחצי..אבל בוא נגיד שישנתי 3 שעות..ועוד לפני מתכונת..בהסטוריה) 🙄
QUOTE (~MoR~ @ 13/07/2006) בקטנות לודה..חח גמלי זה קרה..(טוב לא שעה וחצי..אבל בוא נגיד שישנתי 3 שעות..ועוד לפני מתכונת..בהסטוריה) 🙄
גמלי היה 3 שעות.. לפני מתכונת בתנ"כ 😊
אפילו הייתי כל כך עייפה שלא היה לי כח להחליף בגדים לפיג'מה והלכתי לישון באיך שהייתי לבושה.
אבל אתמול זה פשוט לא נרדמתי, למרות שרציתי
חחח לודה אולי מהתרגשות לפני הבגרות..חחח
והאמת שגמלי זה קורה..ואני ממש רוצה לישון אבל אין..לא הולך..נו מה נעשה?!
QUOTE (~MoR~ @ 13/07/2006) חחח לודה אולי מהתרגשות לפני הבגרות..חחח
והאמת שגמלי זה קורה..ואני ממש רוצה לישון אבל אין..לא הולך..נו מה נעשה?!
נראה לך התרגשות? חחחח 😂 מה זה לא 😁
ולא יודעת
אבל הלילה.. דפקתי ת'שינה של החיים שלי ישנתי כל כך כל כך כל כךךךךך טובבבבבבבבבבב
חחחחח צחקתי..ברור שזה לא מרוב התרגשות..ממזמן עברו הלילות שלא ישנים בגלל התרגשות מבגרות..חחח
חחח רואה? אחרי לילה של חוסר שינה תמיד דופקים שינהה!!!
חחחחח לודה העיקר שהשלמת שעות חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (~MoR~ @ 14/07/2006) חחחחח צחקתי..ברור שזה לא מרוב התרגשות..ממזמן עברו הלילות שלא ישנים בגלל התרגשות מבגרות..חחח
חחחחחחחח אף פעם לא היה לי מצב שלא ישנתי מהתרגשות בגלל בגרות
אני לא מתרגשת ממבחנים 😊
גמאני לאא..בכלל לא..דווקא יוצא לי שאני ישנה מה זה טוב לפני בגרויות ואלה חחח
אאאאאאאאא אני כל יום הולכת לישון בערך ב4 3 וחציי...
וקמה ב7..
אהממ ואני על הרגליים כל היום, ואנשים משגעיםם אותתתתתייי