דחפים מוזריםםם..
מה אשכרה לא יכלת לעצור את עצמך?..
הידיים רשמו מעצמן "איי אם וורי וורי טיירד"?
חח כןן
הנה תראה יש לי עוד דחף :
איי אב פיפי באט אי דונ'ט אב כוח לקום דו טו איט
חחחחחחח פרשי פרשי מהאנגלית 😂
או לפחות כתבי באנגלית אנגלית
אני בקושי מבין שאת מדברת ככה.. 😊
זה גם עברית וגם אנגלית :]
חח זה אומר שיש לי פיפי אבל אין לי כח לקום לעשות
חחחח
קורה לך לפעמים שאתה קם באמצע שינה בגלל פיפי?
שונאתתתת שונאתתתת שזהה קורה לייי 😠 😠 😠
לללללהההההההההה 😮 😮 😮 😮
תתתשבעייייייי 😮 😮 😮
QUOTE (neni @ 12/07/2006) לללללהההההההההה 😮 😮 😮 😮
תתתשבעייייייי 😮 😮 😮
נשבעת לך בגו'ק!!!
מסכןן..הוא עוד חי בסלון שלך?
אז למה לא שיקרת???
ככה הוא היה מת!!
כי נשבעת בו!!
וכן..הוא אמור להיות חי..חחח..לצערי..
QUOTE (neni @ 12/07/2006) אז למה לא שיקרת???
ככה הוא היה מת!!
כי נשבעת בו!!
וכן..הוא אמור להיות חי..חחח..לצערי..
😨 😨 😨
ג'וקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
תמותת יחתיכתת חלאה!!!!!!!!!!!!!!!!
חלאה בן חלאההה
מכירה ת'אלה שאומרים חכם בלילה?
איזה מפגרים הם, נכון?..
חחחחחחחחחח לא יודע איך עלה לי פתאוםם..
😂 😂
QUOTE (neni @ 12/07/2006) חלאה בן חלאההה
מכירה ת'אלה שאומרים חכם בלילה?
איזה מפגרים הם, נכון?..
חחחחחחחחחח לא יודע איך עלה לי פתאוםם..
😂 😂
חח יש כזה כינויי באיסקיו
ח(כ)ם בלילה
חחחחחחחחחחחחח אתם שרוטים לגמרי נשבעת לכם בג'וק של רונן!@#$
😂
QUOTE (neni @ 12/07/2006) חחחחחחחח
סתומההההה..
אני יישן בלילה..
אבל כשאני אגיד לאבא שלי מחר..
אז הוא יגיד לי שהוא הרג אותו..
אבל הוא בעצם לא חיפש אותו אפילו..
אני מכיר אותווווו!
הוא יעבוד עליי..
חחחחחח כמו אמא שליי...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגתם אותי מצחוק,
איזה סבתא פשש סחתיין עלייך !
גם סבתא שלי ,
פעם הלכתי עםסתבא שלי בשווק
הכרמל ואז בת דודה שלי רבה עם עם איזה מוכר
סיפרתי לסבתא שלי היא עושה לי למה לא קראתם
לי הייתי דופקת לו ת'הליכון בראש מרוב עצבבים ..חיחיחיח =]
[ישלה בעיות ברגל בגלל זה ישלה הליכון ,]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רונננננננן פעעם אחת היה ג'ווווק ענקיייי במטבחחחחח והכנתי אוכלל ואבא היה באמצע כד ורגל
אני יצאתי מהמטבח אמרתי לאבא להרוג אותו לקח את הנעל "הרג" אותו
אני חוזרת למטבח ורואה אותו שוב אחרי כמה דקות חחחחחחחחחחחח
איזה שקרן הואאאאא
והוא עוד עאושה לי "זה ג'וק אחר"