יצאתי לשככונה . .
חזרתי כולי
ח ו ל ה רצח :[
אווופפ
הקאאתי את הנשמה שלללי!!
הגעעתי למצב של להקיא מים כבררר
לא היה לי מה להקיאא !!
=[[
ובנוסף לכל לא יכלתי לעמוד על הרגלים אחר כך =[
אופפפ
מזל שיש לי חברים חמודים שהחזירו אותי הביתה =[
[וגם בדרך הקאתי איכסה בע]
ממש בעע !
וממה ?!
מחר יש לי ב ג ר ו ת =[
גאדד
מה אני יעששה ? ! # ?
אאני בקקושי יכולה לעעמוד על הרגגלים ,
אופפפ
דווקא עכשיו אני חולה דווקא =[
-ודרך אגבב-
בהצלחה למי שנגש מחר למועד ב' / א' [כמוני]
=לילה טוב & נשיקות=
אווויי 😢
תרגישי טוובב בובצ'וקקק קטנה וחמודהה!
יהיה טובבב...
תודה אושריקו שלי :[
מתה עליך
02:07 ואת עדיין ערהה??!?!
כשיש לך בגרות מחרר??!! 😯
באדוניי את מחורפננתת!
לכי לישוןןןןןןןןןןן!!!! 😠
ככה גם פחות תרגישי רעעעע 😢
נויי יפה שלי תרגישיי טווב!!
אבל למה הקאת שתית ?
ותקחי כדור או משהו ומחר תקומי חדשה!!
זה טוב להקיא.
אוייייי תאומההה שליייי 😢
מסכנונהההה..
תרגישיייי טוב מאמייי..
ובהצלחה מחרר!
ואופיר..את זה פעם ראשונה אני שומע..
זה טוב להקיא?! 😯 😯 😯
רווננןן..
ככן,זה מנקה ת'מערכת מרעלייםם!
באמת!
אמממממ שיהיה..
למה לא סיפרת לי שלמדת רפואהה?..
יאא נויו'ש מרוקאית מתוקהה תרגישי טוב
החלמה מהירה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אושריקו ? !
ראית מזה ? היתה בנינו טלפתיה והלכתי לישון :]
אופירה תודה חיים שלי..
ואין לי מושג למה הקאתי ,
בטח וירוס .. [ יכול להיות נדבקתי מאחותי ]
ולא שתיתי , חס וחליללללה !
אני לא שותה [בעע]
רונני תודה מאמי שלי :]
אוהבת אותך אח יפה שלי :]
מורני מרוקאית יפה שלי
תודה בובה (=
אוהבת'ך
תרגישי טוב חייים שלי#@!
גמלי זה היה לפני איזה חודש
הייתי רביעי ח מישי שישי בבית חולים
הקאתתתי כבר צהווווב כזה
חיברו אותי לאינפוזיה ולא נתנו לי לאכול =[[
מקווה שאצלך יע בור מהר יותר#!@
לאאאאאאאאאאאב יוווווווו
תרגישי טובב...
גמני ניגשתת בעע 😢
יו מאמי תרגישי טוב.
בהצלחה בבגרות היום אם את הולכתתתתת
אוהבתא ותךךךךך
יפייפיה ?!
תרגישי טוב מוותק,
ותצליחי בבגרות [תתכונני למועד ב']
בהצלחה.! אוהבת מלא =]
נויוש מאמי בהצלחה לי ולך חיחי
לי יש במתמטיקה מה לך?
מקווה שאת מרגישה יותר טוב בובי מואה