אהבתי בטירוףף מחכה להמשךך..
בר כהן 😊
תודה יפות שלי ,
בע"ה אני אשים בערב.
"נעההה" הוא חזר , ורץ אלייה אל עבר המדרגות ונשק לה בכל כוחו . היא נרתעה וסירבה לו "טום ...בבקשה.." החמיצה פנייה ועלתה לחדרה.
נעה נכנסה לחדר , סגרה את הדלת במין טריקה שקטה נפלה למרגלות הדלת והחלה לבכות במשך 10 שניות ואז לצחוק , ספק מהאירוניה , ספק מכל מה שעברה
בערב כל -כך קצר. הרימה עייניה , למולה ליד החלון המכוסה וילון תמונה שלה ושל דנה היא סגרה עייניה , שוב פתחה , קמה אל עבר התמונה וקרעה אותה
כאילו לא הייתה התמונה שם מעולם. הסיטה את הוילון וזרקה את הפיסות אל עבר מטה. חייכה ועל שפתייה זלגה דמעה . התקדמה אל עבר המיטה , כיסתה ראשה
בכרית , והלכה לישון.על כרית ספוגה דמעות מהלילה שעבר הונח ראשה של נעה , נשמעו דפיקות חלשות , היא מלמלה מבעד לכרית "לכו מכאן , אני לא פה".. הדפיקות לא נפסקו ,
"מספייייייייייייייקק!!" היא צעקה . "נעה, זה אני .." נעה:"גיא?! " החלה מנגבת את הדמעות . "מי זה גיא ?!" טום נכנס והסתכל במבט חודרני על נעה. "אה , טום.." אמרה מופתעת.
הוא המשיך כאילו לא אמרה דבר . "רק רציתי , לגבי אתמול ..." . "זה בסדר , זה אני... פשוט עבר עליי לילה נורא" אמרה לו נעה .
"טום אני חושבת שעדיף..." טום עצר אותה מדברייה ושם אצבעתו על פייה. "שש...נעה , לא עכשיו .. תרגישי יותר טוב ונדבר". אמר לה טום וחייך.
היא הרגישה בה כל כך הרבה רגשי אשם , כל כך רצתה לספר לו מה עבר עלייה אתמול , היא לא הייתה מסוגלת , אכפת לה ממנו יותר מדי.
היא חיבקה אותו כל כך חזק , רצתה לפרוק כאב של שנים , דברים שמעולם לא סיפרה ושכנראה לא תספר . היא שוב החלה לבכות , ממלמלת רזים כמוסים.
הוא חיבק אותה חזק. "טום , תבטיח לי , שלא משנה מה .. אתה לא תעזוב אותי , תבטיח לי שוב החלה מייללת. טום הביט בה , "תביטי בי ,
הוא הרים את ראשה , אני בחיים לא אעזוב אותך , לעולם לא אפגע בך . - היא שוב הרגישה את רגשות האשם פועמים בה , זה היה חזק מדי ,
היא כל כך רצתה למות באותו רגע. היא לא חדלה מלחבק אותו.
מעלףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
פשוט מושלם
חח חולה עלייך מאמי
תמשיכי דחוףף
אאווודדדדדדדדדדלליי ,
תוווודה מהמממתת שליי
מווואה
אווהבת אותך
^
תנננקס יפפה שלייי
בע"ה מחר 😊
יאווווו
נופרושששששששש
אני בהלםםםםםםםםםםםם
איזה יפהההההההה
מושלםםםםםםםםםםםםםם
מדהיםםם!!
אהבתי נוראאאאאאאאא
המשך מידידיידדדדדדדדדדדד
מור'צי 😊
אמאאאאאאאא איזה מעלףףףףףףףףף 😕
עוד עוד עודדדד.........
אני רוצה המשךךך...
אוהבת בר כהן 😊
כתיבה מושלמת! את מושלמת!
סיפור מדהים!
המשך!!