לכל מי שעושה מועד ב'...
בהצלחה לייייייייייייייי... 😊
בהצלחה יעליק !!! 🙄
אוהבת המון ! 😊
בהצלחה מותקקק..
ולכללללל מי שניגש מחר..
אני ניגשת מחר...אבל לי זה לא מועד ב'
ובהצלחהההה לך
וגם לי חיחי 😁
גמני ניגשת..
בגרות אחרונה פור אבר אנד אבר 😁
מקווה שיהיה טוב =\
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 12/07/2006) גמני ניגשת..
בגרות אחרונה פור אבר אנד אבר 😁
מקווה שיהיה טוב =\
😉
יעעעלי
בובי בהצלחה אחותי :]
אוהבת אותך !
ובההצלחה לכולם & לי :]
[אם נעשה]
=לילה טוב & נשיקות=
בהצלחלחלחלחלחה ל-כ-ו-ל-ם!
המוונניייםםם ששלל אבקק פתירת תרגילים מסובכיםם! חחחחחחחחחחחחחחחח 😂
עזבו..
הקיצקץ,בהצלחה לכול מי שניגשששששששש!
דונט בי מתוחים! 😉 😉 😉
בהצלחה לכולםם תספרו אח"כ איך היה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה שאלון עשיתם 03 או 04????
אני עשיתי 03
מי עוד עשה את השאלון הזה???????