איזה ליגה!!! קבעו לי תאריך לטסט על האוטו ואחרי שאני מוציא את הרישיון אין לי מלווה והחוק של השתיים1!
יאוו סוף סוף לסיים עם זה
כמובן שאת התאריך אני לא מפרסם כי זה עין הרע
יאללה אנשים תנו לי במזל טוב לא בהצלחה כי זה גם עין הרע
[אז מה אתם כבר יכולים לומר עם ככה ח]
😂
שיהיה בהצלחה... [מזל טוב עושה עין הרע].
אבל אל תפתח סתם ציפיות בסוף תתאכזב...
למה לא יהיה לך מלווה והחוק של ה 2 נוסעים???
אל תדאגי אני נוהג בנזונה
וזה ביגלל שיש לי רישיון לאופנוע
וזה פוטר אותי ממלוה ומהחוק הזה
אז ככה שאני גם מכיר הרבה יותר טוב תכביש מסתם נהג באופנוע שמים דגש על זהירות הרבה יותר מאוטו אז ביכלל...
וגם אני עומד לקבל אוטו בלי עין הרע
אז יאללה אנשים להגיב !!
חח תודה כפרה עליכם נשמות רק בלי עין הרע ביחייאת 1!!!
שיהיה בהצלחה ומזל טוב 🙄
וכמובן בלי עין הרע..
אתה בטוח לגביי החוק?
כי שמעתי מכמה אנשים שהוא לא נכון ויש איזו טעות.
תברר שוב!!!
אגב, איפה אתה עושה את הטסט איזו עיר?
בהצלחה!!!!
ובלי עין הרע חח
אוקי אז כן ביררנו לגבי החוק שאלנו את המורה שלי לנהיגה חבר שלי הוציא רישיון ואין לו את כל החרא הזה
אני יודע שהולכים לבטל את זה זה היה כבר אמור להתלבטל
וגם הנה לך באתר של משרד התחבורה
[URL=http://www.mot.gov.il/wps/portal/!ut/p/_s.7_0_A/7_0_CI/.cmd/ad/.ar/sa.subject/.c/6_0_9E/.ce/7_0_CT/.p/5_0_9F/.d/0?PC_7_0_CT_subject=index.jsp?subject=HE_RISHUI_211#7_0_CT]
בובי אסור לפרסם אתרים!
חח מצטער לא אשמתי שהלינק יצא ככה חח
ותודה רבה לכם!
ולמי ששאלה אני לא יודע מה השם פשוט אבל את האופנוע ניגשתי בחולון
ואת הרכב אני עושה בהדר יוסף קרוב לבית בת"א
שיהיה בהצלחה ומזל-טוב.
ובלי עין הרע 5 5 5 =]
בהצלחהה!
5 5 5
גם אני רוצצהה כבררררררררררר!!! 😊
חחחח איזו חמודה שמחה בשבילך
שיהיה לך המון בהצלחה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*