עוד להיט,מאילנייתתת----שתפי אותנו!;]
חחח
וסתם_ילדה... גמ'לי משעמם!
באה נשחק דוקיםם?! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
חחחחחחחחחחח שיואווווווווווווו דוקיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!! 😁 😛
אי אייייייייייי לילה משעמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
חחחח
ככןן..
לא ענניתת לליי.. 😊
את לא רוצה דווקקייםם?! 😢
אולי קלאס?!
ארץ עיר חי צומח דומם?!
גומי?!?
מ'שוו.1?!?!
חחחח
כשהלילות משעממים,השיגעון שלי יוצאא בחוצהה,בוררח..אל תשימי עליי!חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח בכיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!
יש לי טראומה מגומי חחחח
למה?!
נפלת על הפנים?!
חח
😂
סתם,סתם..
😉
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח משו בכיווןןןן!!!!!
שיחקנו בכיתה ו' נפלתי ופתחתי תסנטרר!
אהה
אאוויי 😢
מצטער שהזכרתי לךך
הכי חשוב שעכשיו הסנטר סגור! 😉 😂 😂 😂 😛 😊
חחחח איזה חמודי....
ובקטנהה עבר...
היה טוב וטוב שהיה
גגםם את חמודה-מודה!לא חסרר לך! ;]
😉
אושריייייייייי
איך החופש בנתיים?
ססתם,,,,,,,,,,,,,
משעמםםם 😊
ושלך?
אממממ דווקא סייידר גמוררר חחחח
יורד לאילת?
QUOTE (סתם_ילדה @ 12/07/2006) אממממ דווקא סייידר גמוררר חחחח
יורד לאילת?
לא...
עולה לטבריה!=]
יום ראשון 😁
בואי נעבור לפרטי..חח... 279471006 או במסנג'ר- oshri_o@walla.co.il