יצאתי עם חברות והוא עם חברים
לפתע נפגשנו באחד הדרכים
עיני נפגשו בתוך עינייו
הרגשתי את הרעד משתלט לאט
הורדתי את עיני ידעתי שלא יהיה כלום
ככה זה היה תמיד שמביטנו נפגשו
המשכתי ללכת וראיתי שגם הוא
עד שחברותי החליטו לעצור לנוח
וגם הם נעצרו
אני המשכתי עם חברה אחת לטייל
והמחשבות הציפו כרגיל, מבוקר ועד ליל
לפתע הרגשתי יד על גבי
לא הבנתי מי עוצר אותי
הסתובבתי אחורה ולא האמנתי למראה עיני
יופי כזה לא ראיתי בחיי
זה היה הוא, החתיך והיפה
כולי התרגשתי ריחפתי בעננים,
לא הצלחתי להוציא מילה מפי
אך הוא הקדים את בקשתי
בלי שום סיבה פשוט התקרב אליי
הרגשתי את ריחו ונשימתו על פניי
הוא התקרב יותר ממש קרוב
פי היה ממש ליד שלו
פתאום הרגשתי מגע רך על שפתיי
אלו היה שפתיו, לא הרגשתי כך בחיי
עצמתי את עיניי חושיי השתגעו
חשבתי שאני עומדת לרחף איפשהו
הנישקה נמשכה מספר דקות
שבהם ריחפתיי ביחד איתו
הפרפרים שיגעו את כול גופי
וסומק ניהיה על פרצופי
שכחתי מהעולם, היינו רק הוא ואני
רציתי שלעולם יהיה לצידי
ואז פתחתי את עיניי באיטיות
כי מישהו מהצד נתן מכה בטעות
נוכחתי לדעת שכל זה רק חלום
וכך התעוררתי סתם כך פתאום =//
איזה כייף אם זה היה באמת אמיתי אה... ?! 😊
תגיבוו, אוהבת אותכםםםם
לירוווווווני 😊
QUOTE (ילדהמשומשו @ 12/07/2006) 😢 לא אהבתם?
דווקא אני אהבתי.
אומנם זה לא שיר , לא סיפור
אבבלל כזהה
סיפושיר ;]] חח
אהבתי תרעיון של סיפור בחרוזים
אהבתי את הכתיבה
את כותבת יפפפפה ,
וזה יצא נהדר!!
לללאב
מהממממממםםםםםםםםםםםםםםם 😉
חבל שהכל היה חלום =\
לילה טוב
ואווווווווווווווווווווו
איזה יפהההההההההההה
ממש אהבתיי!!
איזה באסה שזה היה חלוםםם...
אבל לא נורא..."חלומות לפעמים מתגשמים"...
תמשיכי לרשום תמיד תמיד תמידדדד
אוהבתךךךךךךךךךךך
מור'צי 😊
[B][FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue]עלל הפניםםםםםםםםם שלל סיפור
איככס מזה אני קורא אוותוו והוא משעמםם אתת פשוט לא יודעתת לכתוב 😨
סורי בייבי
זה שם בדוי..
אם את לא אוהבת אל תגיבי!!
אף אחד לא מכריח אותךך!!
ואני לא אומרת לך את זה כדי לריב!!
----
ולירונייי..
מאמי...את כותבת מדהיםם..
ממש יפה..
תמשיכי לרשום תמיד!!
אוהבת אותך יפה שליי!!
QUOTE (זה_שם_בדוי @ 14/10/2006) [B][FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue]עלל הפניםםםםםםםםם שלל סיפור
איככס מזה אני קורא אוותוו והוא משעמםם אתת פשוט לא יודעתת לכתוב 😨
סורי בייבי
זה לא סיפור
זה סתם קטע שכתבתי
ואם את לא אוהבת אז באמת אל תקראי... 😉
טוניטה...תודה מאמיייייי =))
וכולם גםם תודה רבהה
לירווווווני 😊
בכיףףף..
אם היא לא אוהבתת שלא תגיבב..
זה ממש מעצבן!!
ותמשיכי לרשום הרבהה
אל תתייחסי אלייה
ולא לאף אחד אחר
אוהבתתת