אני בזמן האחרון מרגישה כל כך לבד..
למרות שיש לי את ה-3 חברות הכי טובות שלי..ואני יודעת שהן אוהבות אותי,
אני מרגישה כאילו כולם מתקדמים בחיים שלהם, מוצאים אהבה,מצליחים
ורק אני ה"חברה" שתמיד שם...אני תמיד מוכיחה את עצמי בתור חברה טובה, תמיד עוזרת
מוצאת פתרונות, ואני לא אומרת שחברות שלי לא חברות טובות, אבל אין מצבים שהן יכולות להוכיח את עצמן בקטע של פתרונות, וזה לא באשמתן. זה פשוט שאין לי בעיות גדולות בחיים, ואני לא דורשת צומי..
ונמאס לי להיות זאת שתמיד שם בשבילן, ואני לא מתלוננת עליהן כי אין להן דברים שהן צריכות לעזור לי כל כך.. אין לי בעיות גדולות בחיים, אבל עדיין, אני תמיד זו ששם בשבילן ותמיד זו שתומכת וזו שמחזיקה אותן כשהן בוכות (כל אחת בנפרד וביחד) ונמאס לי, פשוט נמאס לי
כמה שזה נשמע טיפשי אני רוצה שיהיו לי בעיות..אני לא רוצה שהחיים יהיו יפים כל כך כמו שהם עכשיו
זה נשמע כל כך מטומטם , אפילו אני חושבת שזה מטומטם כשאני קוראת את זה..אבל ככה זה
ואני מרגישה אנוכית כל כך כשאני אומרת שנמאס לי להיות שם בשבילן, אני אוהבת לעזור להן..אבל, אני לא יודעת! לא יודעת כבר מה אני רוצה מעצמי...
הייתי חייבת לפרוק
שמעי מאמי כולן עוברות את זה לפעמים..
לדעתי את צריכה לדבר עם אותן חברות שלך
ולהסביר להן בדיוק מה שהסברת פה..
אני בטוחה שאם הן חברות אמיתיות הן יבינו..
ואף יעזרו לך!
אני בטוחה שחברות שלך לא עושות לך דווקא
את יכולה לבוא אליהן גם לבכות וכו'
זה נקרא חברות אמיתית אחת שם בשביל השנייה!
מה זה לבקש שיהיו לך חיים רעים
זה שטויות תודה על מה שיש לך וזהו..
אל תחפשי צרות ולא כלום..
אני בטוחה שחברות שלך אוהבת אותך כמו שאת
ואני בטוחה שאת חשובה להן..
הן רק לא יודעות מה את מרגישה בפנים..
ובשביל שהבעיה שלך תיפתר את צריכה לדבר איתן..
מקווה שעזרתי ותעדכני..בהצלחה
QUOTE (י-ע-ל @ 12/07/2006) שמעי מאמי כולן עוברות את זה לפעמים..
לדעתי את צריכה לדבר עם אותן חברות שלך
ולהסביר להן בדיוק מה שהסברת פה..
אני בטוחה שעם הן חברות אמיתיות הן יבינו..
ואף יעזרו לך!
אני בטוחה שחברות שלך לא עושות לך דווקא
את יכולה לבוא אליהן גם לבכות וכו'
זה נקרא חברות אמיתית אחת שם בשביל השנייה!
מה זה לבקש שיהיו לך חיים רעים
זה שטויות תודה על מה שיש לך וזהו..
אל תחפשי צרות ולא כלום..
אני בטוחה שחברות שלך אוהבת אותך כמו שאת
ואני בטוחה שאת חשובה להן..
הן רק לא יודעות מה את מרגישה בפנים..
ובשביל שהבעיה שלך תיפתר את צריכה לדבר איתן..
מקווה שעזרתי ותעדכני..בהצלחה
אני איתה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את הראשונה ששמעתי שמתלוננת שטוב לה.. 😯
אבל וואלה,אפשר להבין אותך!
תראי,לפי דעתי כמו שיעל אמרה כדאי שתדברי איתן...
כמו שאת תמיד בשבילן שם הן גם צריכות לעזור לך..
כדאי שתדדברי איתן כמה שיותר מהר,
חבל שתרגישי כמו שאת מריגשה למשך הרבה זמן!
ילדוונתת?!!?
שימי חיוך,ותצחקי.. החחיים יפים! 😉
שיהיה בהצלחה!=] 😊
אם זו מי שאני חושבת שזאאת , אז יאפפה שלי !
שמעי משו זה קצת יהפוך לחפירה אבל ממני אלייך,
אני חושבת שכל אחד היה רוצה חים מושלמים אם ישלך כאלה !
אבלל.. הנה זו עכשיו בעיה מאד גדולה בעיני ובמקומך במקום לברוח הייתי
מקרבת את אלה שאני רוצה שיהיו קרובים אליי
במקום להרחיק אותם ואח"כ להגיד שהם לא קרובים אליי ושאין דבר כזה חברות !
אם ישלך 3 חברות טובות זו כבר סיבה לחיות , הרי אם אלה הן
החברות הכי טובות שלך זה בגלל שהן שם בשבילך ובחיים
לא עזבו אותך אז תעשבי טובה לעצמך ולהן
ואל תעזבי אותן עכשיו כי אני בטוחה שאח"כ הן יהיו עצובות !את מרגישה לבד ?!
דברי עלזה ותקרבי את אלה שאת אוהבת =]]
מקווה שעזרתי
אני יודעת ששלוש החברות שלי יהיו שם בשבילי אם אני אצטרך, אבל זה לא העניין, הקטע זה ששום דבר בחיים שלי לא קורה, לא מעולהה ולא רע, אין לי בשביל מה לפנות אליהם, אני מרגישה כאילו כל הזמן מדברים עליהן ואין מה לדבר עלי..כל כך טוב לי שזה רע, אין לי בעיות וזה מה שהורג אותי
וחברות שלי אוהבות אותי (טפו טפו טפו) זו לא הבעיה
הבעיה שאני לא יודעת מה אני עושה בחיים, אני מרגישה כאילו כולם מתקדמים ורק אני לא
אוף, סיבכתי את עצמי
וזה באמת טיפשי שאני מתלוננת שטוב לי
שמעי נשמה את צריכה לומר תודה לאלוהים [מי אני שידבר לאלוהים אני הומו חח חפיף]
תחשבי על זה שהחברות שלך כל פעם שהם רוצות לבקש ממך טובה גדולה או משו כמו שאת מתארת זה לא כ"כ קל
לפרוק ככה בעיות תחשבי זה הבעיה שלך שלך אין בעיות והיה לך קשה לפרוק לא ככה ?
אז גם להם את אומרת שיש להם מלא בעיות את לא יודעת כמה זה קשה ועם הם צריכים ממך טובות אז ביכלל...
חברות לא חברות
לבקש טובות זה לא נעים ממש ואין מה לעשות ככה זה בעולם
את יכולה להיתנחם בזה שזאת הבעיה שלך ויש עוד מלא אנשים שממש מוכנים להיתחלף איתך [אני!!!]
אז בראסמי את צריכה לומר תודה וגם לחברות שלך ... שפורקות בפניך את הבעיות שלהם
ועכשיו אני צריך לומר לך תודה כמו כולם פה שנתת לנו לקרא את מה שיש לך על הלב
לא הרבה אנשים פתוחים כמוך
קבלי ח"ח 🙄 ובהצלחה ....
seth-...מה הקשר בין זה שאתה הומו לאלוהים?!
והאנונימית החמודה...
תשמחי כי טוב לך..
אל תנסי לחפש דברים רעים...יש לך את כול החיים
לחיות באופציה לדברים רעים...שתמחי שזה לא עובר עלייךך
בגיל הזה,גיל ההתבגרות,כי תאמיני לי,זה עוד יותר קשה מזה שטוב לךך!
תתעודדי!
חמודה... זה קורה לכולם... זאת מין הרגשה כזאת....
אבל הנה הן חברות שלך... והן כן צריכות אותך שתקשיבי להן.. כי אם לך הן באות כדי לספר דברים וכאלה אז הן יודעות שהן יכולות לסמוך עליך ולספר דברים שמפריעים להם כדי שתקשיבי להן ותוכלי ליעץ להן ואם הן מדברות איתך הרבה סימן שאת טובה בזה... 😛