אבל בעיקר..
ס ל י ח ה
סליחה שלא הייתי בשבילך..
וסליחה על איך שהתייחסתי אלייך =/ ..
וסליחה על עוד דברים ששאני לא רוצה לפרט פה..
אני רוצה שתדעי שהסליחה הזאת באה רק ממקום אחד..
מהלב ! 3>
אני יודעת שהתרחקנו בזמן האחרון..
ואת יודעת ת'סיבות..
אבל אני רוצה להחזיר אותך אליי..
את באמת חשובה לי..
אני אוהבת אותך
באמת אוהבת אותך..
למרות שנראה לך שלא..
אני רוצה שתדעי שתמיד יש לך אותי
את תמיד יכולה לדבר איתי - ואני תמיד אקשיב לך
גם אם אני לא אבין אותך.. אני תמיד אקשיב !
ותזכרי שאני אוהבת אותך !!!!
אני רוצה להקדיש לך שיר..
שיר שהוקדש לך המון פעמים..
אבל כיף להקדיש לך אותו..
קבלי אותו באמת מכל הלב !
"מתוקה שלי הו אילנה
סוכריה שלי הו אילנה
את עוד צבע של הקשת
את כמו פרדס אחרי הגשם
מילה שלך וסוף למלחמות
כשאני רואה אותך
אני רואה ימים טובים
בואי נאהב עד שנהיה זקנים.."

😢





