רע לי ,
נשארתי לבד , בלי אף אחד
פשוט לבד 😢
מה קרה מאמי ?!
דברי איתיי!
QUOTE (~MoR~ @ 11/07/2006) לא נכון..אנחנו פה.. 🙄
^ ^
ומה קרה???????
אנחנו תמיד פה
מה קרה מאמי?
אנחנו תמיד פה כדי לעשות לך שמיחחחח 😊😊😊😊
מה קרה מאמי למה לבד?
דברי איתי לאב יו
יאא מאמי למה לבד?!
מה קרה?
מצטרף לכוולם..
אנחנו פה..
ומה קרה??
מה קרה מאמי שלי ?!
- את לא לבד ! תאמיני לי שלא ! -
אאיללנההה ששלליי!!
למה עצבבותת על פנייךך?!
לממהה בדידות בחייךך?!?!
חח..אני והשרירות שלי...חחחחחחחחחחחחחח(מהשורש שיר..חח..שוב,אני המצאתי!)
יהיה טוובב בוובבקעע,
ההחחייםם יפים..
תאמיני לי!
😉
מאמי מה קרה? למה את אומרת את זה?
קודם כל את לא לבד יש לך אותי ואת כל מי שפה באתר
יש לך חברות ידידים משפחה דודים ועוד הרבה דברים
גם אם את עוברת תקופה קשה תהיי חזקה מאמי היא תעבור
אם את צריכה משהו אני פה 304589929
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*