אני יוצאת מחר לסמינר..
יומיים 😊
תשמרו על הפורום 😊
---
שירוש יפה שלי אני אתגעגע =/
מווווווווווווווווואה אוהבתותךךך !
תהני מאמי =]
סמינר של מה ?
תודה מאמי 😊
סמינר של הדרכה..
תודה 😊
סטס אתה לא רוצה שאני יהנה? 😢
לא תתגעגע? 😢
כלום?
רק ביי? 😢
איזה רע אתה חח
תהני חיים שלי#!@
אני יתגעגע המון =[
תהני מאמי אני אתגעגע אליך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (שמאוהבת @ 11/07/2006) תודה 😊
סטס אתה לא רוצה שאני יהנה? 😢
לא תתגעגע? 😢
כלום?
רק ביי? 😢
איזה רע אתה חח
נוכן אני רע
אני רוצה להשטלת על העולם
שכחת? 😁
את בצופים?
יוצאת לקורס מסכם?
תהני מאמי, ותחזרי אלינו מהר 😊 מתה עלייך !