בזמן האחרון קורים לי המוןןןןןןןןן דברים רעים אני רק עוברת מצרה לצרה והיתה תקופה שהייתי ממש בדיכאון מכל מה שקורה בחיים שלי אבל בימים האחרונים אני פשוט שמחה כל הזמן ככה סתם בלי סיבה וזה נורא מוזר ולא שאני לא אוהבת להיות שמחה או משהו אבל קורים לי דברים כלכ כך רעיםםם וכל יום אני מגלה על עוד צרה חדשה...רציני שלא יעבור יום אחד בלי איזה בשורה רעה וברור שכשאני חושבת על הצרות רע לי אבל פשוט יוצא שרוב הזמן הצרות נמחקות לי מהראש סתם ככה ואני חושבת רק על הדברים הטובים ואני שמחה. והיו לי תקופות הרבה פחות קשות ובהם הייתי ניכנסת לדיכאוןןןן ודווקא עכשיו אני פשוט שמחה לי.
לא מבינה מה גורם לי להיות כל כך שמחה אם הכל מסביבי צרות, מהההההההההההההההההההההההההההה??????????
אופפפפ בטח לא הבנתם מילה, נכון??? טוב האמת שאפילו אני לא מבינה את עצמייייייייייייייייי
המשיכי ככה!!!!
חחח
גם שקורים דברים רעים צריך להיות אופטימים ולחשוב לטובה.... 😁
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 11/07/2006) המשיכי ככה!!!!
חחח
גם שקורים דברים רעים צריך להיות אופטימים ולחשוב לטובה.... 😁
מסכימה! 😊
חחחחחחחחחחחח איזה גנובה
מאמי קחי הכל בקלות , כמו שאומרים "רק אחרי הגשם ניתן לראות את הקשת" 😊
ואם את שמחה זה מה שהכיייי חשוב 😊
כן אני יודעת שזה טוב שאני שמחה ואפילו שזה יעזור לי לעבור את התקופה הזאת יותר בקלות ולי אין בעיה אם זה אבל הקטע זה שיש אנשים שלא מבינים אותי ולא מבינים איך אני יכולה להיות כל כך שמחה אם כל מה שקורה... ניראה לי גם שהם חושבים שכל הדברים האלה לא מפריעים לי ושאני אדישה וזה לא נכוןןןןן
אבל הבעיה היא שאני לא יכולה להסביר להם למה אני בכל זאת שמחה כי אני בעצמי לא יודעתתתת
אופפפ אם רק הייתה לי סיבה להיות שמחה חח 😊 אבל איןןןןןןן זה פשוט בא לי ככה סתם וזה בחיים לא קרה לי!
שמחי שאת שמחה....
מי שלא מבין אותך כנראה סתם אהבל..
ואם את רוצה להסביר להם,תסבירי שזו צורת ההתמודדות שלך עם הצרות...
אני לא מבין מה הבעיה פה 😊
את שמחה!!
וזה עוזר לך להתמודד עם הצרות..
אז פשוט תהיי שמחה שאת שמחה..חחחחח..
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 11/07/2006) QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 11/07/2006) המשיכי ככה!!!!
חחח
גם שקורים דברים רעים צריך להיות אופטימים ולחשוב לטובה.... 😁
מסכימה! 😊
מסכימה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 11/07/2006) המשיכי ככה!!!!
חחח
גם שקורים דברים רעים צריך להיות אופטימים ולחשוב לטובה.... 😁
😁