QUOTE (neni @ 11/07/2006) מטראצי מלוכלך..
היו הרבה שערוריות בקריירה שלו..
פעם הוא הביא לשחקן מרפק בכוונה..והשחקן דימם מהאף כמה דקות.
ופעם הוא הביא לשחקן אגרוף.
וגם הלך מכות במנהרת שחקנים.
הוא לא תמים..וסביר להניח שהוא זרק לו משהו..
אבל שום דבר לא מצדיק תגובה כזאת..
במיוחד לא כשכל העולם צופה..ועשרות מצלמות מצלמות אותך.
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (neni @ 11/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 11/07/2006) לא חושב שזה מה שיזכירו 😊
רב שחקנים גדולים עשו שטויות
אך עדיין לרב זוכרים עליהם רק דברים חיוביים
יש הרבה שחקנים גדולים שעשו שטויות..זה נכון..
ההבדל הוא..שמה שהוא עשה..היה בדקה האחרונה שלו במגרש אי פעם..
וזה הזיכרון האחרון..והכי דומיננטי..
עכשיו יש לי שאלה אליך..
את רוברטו בג'יו..אתה מכיר? שמעת עליו?..
שחקן ע-נ-ק..!!
מה זוכרים ממנו?
את ההחמצת פנדל בגמר מונדיאל 1994 נגד ברזיל..
עכשיו אני צודק?.. 😉
בטח שאני זוכר את רובטו בג'יו
אבל ממש זה לא הזיכרון הכי דומיננטי ממנו
החמצת הפנדל הזה
להפך על זה נזכרים לעתים רחוקות
כבר אמרתי את דעתי בפורום טלוזיה וקולנוע"
בקיצור לאיודעת מה קרה שם אבל חבל לסיים ככה קרירה ועוד לשחקן גדול כמוהו..
QUOTE (Dj plik plak @ 11/07/2006) איך הייתי שמח על האדום שזידאן קיבל בסוף המישחק
הייתי כל כך שמח
כל הטילת (לפחות כל מי שבעד איטליה) היה על הרגליים
כולם מאושרים ושמחים
מי הוא הנאצי המסריח הזה שיגע במרקו מטראצי (או לפחות משהו כזה)
הבלם מספר אחד באיטליה!!!
ראסמי שחקן גדול זידאן אבל דפוק בראש שהוא ככך סיים את הקרירה שלו
אבל לי לא אכפת העיקר איטליה אלופת עולם!
"טרוריסט מלוכלך" חיחיחי 😛
סליחה???
מי אתה שתכנה אותו נאצי????
אז נכון הוא מוסלמי וידוע שצרפת היא ארץ אנטישמית אבל מי אתה שתכנה אותו ככה???!
QUOTE כבר הגבתי את דעתי על זידאן בפורום מוסיקה..
מה הוא קשור לפורום מוזיקה?!
כתבה ממשנחמדה!
כל הכובד
אני כשראיתי את הנגיחה במשחק אני כולי יושבת עושה פה כוקולות של כאב.חחח
מזה חפרתם! יש פול אשכולות אז למה לפתוח עוד?
ואם תשאלו אותי!! מגיייעע לו על האדום..