פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה במה חופשית הכל אפור וריקני...

הכל אפור וריקני

✍️ anonimi 📅 11/07/2006 05:17 👁️ 242 צפיות 💬 12 הודעות
אני מרגישה כל כך רע בזמן האחרון
כאילו שאין מטרה לחיים שלי
זה לא שאני נמצאת בבית 24 שעות ביממה ומתבכיינת על מר גורלי...אני יוצאת החוצה ואפילו נהנית
אבל בכל זאת יש בתוכי מין ריקנות,כאילו אין בכלל תכלית לחיי
אף אחד לא מראה לי שהוא אוהב אותי,לא שאני צריכה שיגידו את זה
אני אסתדר מצויין גם בלי שיזכירו לי את זה בכלל...אבל לפחות שיראו שבאמת אכפת להם ממני והם דואגים ואוהבים אותי על אמת!
רע לי רע לי רע לי
אני מרגישה שאין לי משפחה אמיתית, לא חברים אמיתיים..אני נמצאת במקום שאני לא מחבבת בכלל
אני כל כך נואשת לחיים נורמלים
אבל אני יודעת שאין מישהו שבאמת יכול לעזור
אני רוצה לבכות
אבל אז אני ארגיש עוד יותר עלובה ומסכנה וארחם על עצמי עוד יותר
אני שונאת רחמים
וכל הזמן עוברת בראש לי המחשבה :
מה אני צריכה את זה ואת זה אם זה בכלל לא יביא טיפת אהבה לחיי
שום דבר לא אמיתי!!!
הכל אפור אפור אפור
לא לבן ולשחור
רק אפור !
מדכא
מגעיל
יש בי הרגשה מחורבנת
מתיי כבר מישהו יאהב אותי?
אני לא מדברת על אהבה בין זוגות
אלא סתם
לפחות מישהו
ושאני אוכל לדבר איתו
ןלהרגיש שאכפת לו ממה שאני מוציאה מהפה

שום דבר לא אמיתי...
הכל סתם, סתם סתם
אני כל כך לבד...ולאף אחד לא אכפת
כולם מסביבי צבועים ומזוייפים
לא אכפת להם ממני בכלל
יש להם את החיים שלהם
ויש להם את האהבה שלהם
אף אחד לא מביע כלפיי שום רגש חיבה

די!
לבד
כלכך לבד
זה הדבר הכי איום שבנאדם יכול לעבור...בדידות
מפחיד
מפחיד אותי שאשאר כך לנצח

רוצה הביתה,
אבל איפה הוא?

כמעט כל בן אדם עובר את הרגשץ בדידות טוטאלית לפחות פעם אחד בחיים שלו
ודווקא בזמן הזה בן אדם צריך למצא את קרן אור בחיים שלו
צריך להיות לפחות אחד
פעמים קשה לזהות אותו, אבל הוא תמיד איפשהוא שם
החיים אף לא שחורים ולא לבנים
הם שניהם ביחד
מאמי?
אני מבינה אותך ל ג מ ר י
הבדידות הזאת פשוט הורגת אותי,אני גם לא יכולה יותר

ואני רוצה להתנתק מכולם

אני פשוט רוצה רק להתנתקקקקקקק
מכל העווולם
לא רוצה לששמוע אף אחד

החלטתי מה אני רוצה,
מחר אני מבקשת מאמא להחביא לי את הפלאפון והמודם לשבוע..
אני רק רוצה לשכב בחדר ולראות טלויזויה או לישון
כי רע לי
רע לי לראות אהבה כלכך גדולה בין אנשיםם
שלי אין אפילו אחת?
אפילו לא משפחהההה..לפחות זהההה אבל גם לאאאאא

למרות כל הבגדים,והכסף שאני מקבלת...
זה לא שווה כלום

בכלל לא טוב לייי...

הבגדים,הכסף,השיער,הכל
לא עושה את מה שהבנאדם מרגיש בפנים..


בכל זאת
אם את צריכה משהו אני תמיד פה בשבילך!
326233480

אוהבת אותך!
תהיי חזזקקקקקקה~!!
בסוף יהיה רק טוב,נכון? 😊
ואוו דבר ראשון זה טוב שאת פורקת את זה
ודבר שני יש מלא רגעים כאלה בחיייםם ותאמיני לי שזה יעבור עם הזמן תנסי לנסות לחפש את האור בתוך האפלהה שאת אומרת שאת נמצאת בה..
אני מקווה שמצבך ישתפרר יותר מאמי ואל תחפשי תמיד את השלילי ואת הרע תחיכי לחיים> הם יחזירו לך תאמיני לי גם אני וכול אחד מאיתנמו עובר פה תקופות כאלה..
תראי, זה שאת פורקת זה בכלל טוב!
כמו שסטס אמר לכל אחד יש את התקופות האלה..ויודעת מה? גם לי.
גמאני עברתי את זה..וכל מה שתיארת היה נראלי מוכר..
ולמה אני אומרת "היה" כי זה עובר מאמי. זה תקופה, ותקופה עוברת לא משנה מה ולא משנה מתי!
אדם לא חי לנצח בבדידות!!
אני כל-כך מכירה את התקופה הזאת..את אפילו לא יודעת כמה..
אבל יודעת מה מאמי שלי?? אם תחכי עוד קצת באמת עוד טיפה..זה יגיע.
בסופו של דבר יגיע מי שיעניק ך טיפה אהבה לחיים שלך, יהיה לך כייף להיות פה, את תלכי לישון עם חיוך ותקומי עם חיוווך..
אני אומרת לךך..זה יגיע אני מכירה את מה שאת אומרתת..
אני גם רציתי לברוח חשבתי על הדברים הכי נוראיים ועכשיו אני מודה לה' שזהו זה עברר..
תזכרי--זאת תקופה!! ותקופה עוברתתת!!


ובאמת אם את צריכה משהו את יכולה אפילו בפרטי..=]
מזדהה עם הכאב שלך כ"כ..

אבל כ"כ!


מה נעשה?
החיים חרא,אבל צריכים לחשוב חיובי,להישאר אופטימיים..

צריכים לעשות כיף בחיים כי בחיים לא נצא בחיים מהחיים..

חבל לבזבז ת'זמן שלנו פה על עצבות ודיכאון...


כשאת יוצאת למקום כולשהו,תצאי עם הרגשה על הלב ש"אני הולכת להינות עכשיו,לשכוח מהכול!
לרקוד ולהשתולל כאילו אין מחר! רק לחייך,ואולי דרך החיוך מישהו יאהב אותי..
אני מאמינהה בעצמי,ויהיה טוב..יהיה טוב!"


שיהיה לך בהצלחה ענקית,חיימשלליי(למרות שאנ'לא יודע מי את,אבל אני מרגיש שהתחברנו,איכשהו...)

אם את רוצה עזרה,או אפילו סתם מישו שישמע ת'צרות שלך.>>> 279471006

😁
QUOTE (~MoR~ @ 11/07/2006) תראי, זה שאת פורקת זה בכלל טוב!
כמו שסטס אמר לכל אחד יש את התקופות האלה..ויודעת מה? גם לי.
גמאני עברתי את זה..וכל מה שתיארת היה נראלי מוכר..
ולמה אני אומרת "היה" כי זה עובר מאמי. זה תקופה, ותקופה עוברת לא משנה מה ולא משנה מתי!
אדם לא חי לנצח בבדידות!!
אני כל-כך מכירה את התקופה הזאת..את אפילו לא יודעת כמה..
אבל יודעת מה מאמי שלי?? אם תחכי עוד קצת באמת עוד טיפה..זה יגיע.
בסופו של דבר יגיע מי שיעניק ך טיפה אהבה לחיים שלך, יהיה לך כייף להיות פה, את תלכי לישון עם חיוך ותקומי עם חיוווך..
אני אומרת לךך..זה יגיע אני מכירה את מה שאת אומרתת..
אני גם רציתי לברוח חשבתי על הדברים הכי נוראיים ועכשיו אני מודה לה' שזהו זה עברר..
תזכרי--זאת תקופה!! ותקופה עוברתתת!!


ובאמת אם את צריכה משהו את יכולה אפילו בפרטי..=]
מאמי אני מסכימה איתה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (oshri_Ok @ 11/07/2006) מזדהה עם הכאב שלך כ"כ..

אבל כ"כ!


מה נעשה?
החיים חרא,אבל צריכים לחשוב חיובי,להישאר אופטימיים..

צריכים לעשות כיף בחיים כי בחיים לא נצא בחיים מהחיים..

חבל לבזבז ת'זמן שלנו פה על עצבות ודיכאון...


כשאת יוצאת למקום כולשהו,תצאי עם הרגשה על הלב ש"אני הולכת להינות עכשיו,לשכוח מהכול!
לרקוד ולהשתולל כאילו אין מחר! רק לחייך,ואולי דרך החיוך מישהו יאהב אותי..
אני מאמינהה בעצמי,ויהיה טוב..יהיה טוב!"


שיהיה לך בהצלחה ענקית,חיימשלליי(למרות שאנ'לא יודע מי את,אבל אני מרגיש שהתחברנו,איכשהו...)

אם את רוצה עזרה,או אפילו סתם מישו שישמע ת'צרות שלך.>>> 279471006

😁
לא נכוןן החיים לא כאלהה חרא למה אתם תמיד מסתכלים לצד השליליי
QUOTE (anonimi @ 11/07/2006) אני מרגישה כל כך רע בזמן האחרון
כאילו שאין מטרה לחיים שלי
זה לא שאני נמצאת בבית 24 שעות ביממה ומתבכיינת על מר גורלי...אני יוצאת החוצה ואפילו נהנית
אבל בכל זאת יש בתוכי מין ריקנות,כאילו אין בכלל תכלית לחיי
אף אחד לא מראה לי שהוא אוהב אותי,לא שאני צריכה שיגידו את זה
אני אסתדר מצויין גם בלי שיזכירו לי את זה בכלל...אבל לפחות שיראו שבאמת אכפת להם ממני והם דואגים ואוהבים אותי על אמת!
רע לי רע לי רע לי
אני מרגישה שאין לי משפחה אמיתית, לא חברים אמיתיים..אני נמצאת במקום שאני לא מחבבת בכלל
אני כל כך נואשת לחיים נורמלים
אבל אני יודעת שאין מישהו שבאמת יכול לעזור
אני רוצה לבכות
אבל אז אני ארגיש עוד יותר עלובה ומסכנה וארחם על עצמי עוד יותר
אני שונאת רחמים
וכל הזמן עוברת בראש לי המחשבה :
מה אני צריכה את זה ואת זה אם זה בכלל לא יביא טיפת אהבה לחיי
שום דבר לא אמיתי!!!
הכל אפור אפור אפור
לא לבן ולשחור
רק אפור !
מדכא
מגעיל
יש בי הרגשה מחורבנת
מתיי כבר מישהו יאהב אותי?
אני לא מדברת על אהבה בין זוגות
אלא סתם
לפחות מישהו
ושאני אוכל לדבר איתו
ןלהרגיש שאכפת לו ממה שאני מוציאה מהפה

שום דבר לא אמיתי...
הכל סתם, סתם סתם
אני כל כך לבד...ולאף אחד לא אכפת
כולם מסביבי צבועים ומזוייפים
לא אכפת להם ממני בכלל
יש להם את החיים שלהם
ויש להם את האהבה שלהם
אף אחד לא מביע כלפיי שום רגש חיבה

די!
לבד
כלכך לבד
זה הדבר הכי איום שבנאדם יכול לעבור...בדידות
מפחיד
מפחיד אותי שאשאר כך לנצח

רוצה הביתה,
אבל איפה הוא?
אני ממש מזדהה איתך , בידיוק מה שאני מרגישה ..
תקשיבי מאמי צריך לנצל כל רגע החיים קצרים יש שתי דברים שאת יכולה לעשות

1) לשבת בחדר כל היום לרחם על עצמך ולבכות על החיים

או

2) לנגב את הדמעות לצאת החוצה להכיר אנשים חדשים לצאת למסיבות ולחגוג כאילו אין מחר כי כל יום יכול להיות חס וחלילה היום האחרון אם יש למישו בעיה איתך שימי עליו זין ושלא יתקרב אליך תתנהגי סבבה עם כולם וכולם יתנהגו אליך סבבה בהצלחה מאמי

אם את צריכה משו את יכולה לפנות אלי תמיד

229930092

MATAN321@hotmail.com
QUOTE (15PrInCeSs @ 11/07/2006) לא נכוןן החיים לא כאלהה חרא למה אתם תמיד מסתכלים לצד השליליי
תאמיני לי שאני זה שהכי לא מסתכל לצד השלילי..

אבל לפעמים הם באמת חרא...

אבל ייהיה טוווובב!=] בסיעתא דשמיא!
QUOTE (oshri_Ok @ 12/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 11/07/2006) לא נכוןן החיים לא כאלהה חרא למה אתם תמיד מסתכלים לצד השליליי
תאמיני לי שאני זה שהכי לא מסתכל לצד השלילי..

אבל לפעמים הם באמת חרא...

אבל ייהיה טוווובב!=] בסיעתא דשמיא!
אושרי וכל מי שיש לו איזה בעיה בא לו לפרוק משו או כל דבר אתם יכולים לדבר איתי אני ישמח לעזור
אשמח מאמי ***


ו.. מצדי הלוואי בכלל ולא היה צד כזה שכולם מרגישים לבד ומה לא הייתי עושה כדי שזה יעלם
כי עכשיו אני באמת מרגישה לבד אחרי שעזבו אותי..
[וזה לא בן, חח אין לי חבר] זה האדם שהכי היה חשוב לי בעולם

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך