למה?
אני כל כך רוצה למצוא עבודה ואת מתלוננת שאת עובדת 😕
מבין אותך זה מה זה מעצבן שחברים שלך יוצאים ואת צריכה לעבוד אבל העיקר את מרוויחה כסף אני התפטרתי אז יש לי שבוע חופש מהעבודה עד שאני מתחיל לעבוד בחנות בגדים ב"ה
רוצה להתחלף?
אני מתה לעבודה 😢
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 11/07/2006) רוצה להתחלף?
אני מתה לעבודה 😢
😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 11/07/2006) רוצה להתחלף?
אני מתה לעבודה 😢
בדיוקק
כיף לך שישלך עבודה..=[ =[ גמאני רוצהה..
תאמניו לי העבודה שלה לא הכי כייפית..
חחח
12 ילדים בערךך על הראשששש
וא וא
ממזזייוושקקאא?!?!! יהיה טובבבבב..!=]
לאב לאב לאב 😊
הרבה רוצים לעבוד ולא יכולים
כי לא מוצאים עבודה לגיל
תהני מהכסף לפחות מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בסדר גם אני עובדת תאמינו לי זה לא כזה כיף..
כי אני צריכה לקום כל יום ב-9 וזה דופק הכלל כי אי אפשר ללכת לישון מאוחרר..
אבל את מרוויחה כסזף...יש לך מסגרת לחופש..זה אחלה!
תאמיני לי שאל תתלונני!!
אני מתה לעבוד ולא מוצאת!!
למרות שלעבוד עם ילדים זה סיוט!! שונאת !!
לודה.. למה את לא עובדת במקדונלדס? הלוואי והייתי בגיל המתאים!!