חברה שלי השבוע חחחחחחח לא עוזר אבל סתם רציתי לשתףףףף....
אני לא אבל תהני מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 10/07/2006) אני לא אבל תהני מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה {ואוףףף שוב פעם אני מתלוננת שאין אייקון של נשיקה חחח}
אני יום חמישי עד ראשוןןןןן 😊 😊 😊 😊
אני יהיה כנראה ב-16. . בדיוק עוד שבוע.. כאילו פחות יום. . =]
אבל אולייייייייי.. לא בטוח!!
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 10/07/2006) אני יהיה כנראה ב-16. . בדיוק עוד שבוע.. כאילו פחות יום. . =]
אבל אולייייייייי.. לא בטוח!!
חיחיחיחי את נוסעת מתי שאני 😊
QUOTE (אנטנה @ 10/07/2006) אני יום חמישי עד ראשוןןןןן 😊 😊 😊 😊
אני חוזרת הביתה ואת באההה 😢
או שאת נוסעת השבוע
ואת חוזרת ואני באה חחח
אני מאילת אז אני לא צריכה ..
ואיזה מלון תתארחו..?
QUOTE (shani_310 @ 10/07/2006) אני מאילת אז אני לא צריכה ..
ואיזה מלון תתארחו..?
תאמת 😁
ל'דעת נוסעת עם המשפחה
חחח
אני מסטולית
כל היום עובדת מחר מתחילה ב8 וחצי ואני עוד פה
רק עושה כסף חחח
כדי לבזבז באילת חחח 😁
חחח גם אני עובדת..
למה אמא שלי כבר נמאס לה לראות אותי במחשב!!
חחח סתםן..
אבל נראה לי שזה גם סיבה..
ואני גם עובדת אולי נתראה שתהיה באילת ותבואי לסופר שאני עובדת בו!!
QUOTE (shani_310 @ 11/07/2006) חחח גם אני עובדת..
למה אמא שלי כבר נמאס לה לראות אותי במחשב!!
חחח סתםן..
אבל נראה לי שזה גם סיבה..
ואני גם עובדת אולי נתראה שתהיה באילת ותבואי לסופר שאני עובדת בו!!
תגידי איפה ..
ואם זה במרכז אני אבוא לקנות קולה
כדי שלא יעשו עלינו שחיטה בבית מלון..
מה שאני יודעת זה שהולכים לחמש כוכבים
או חמש דלוקס כי זה דרך העבודה של אבא..
אז יש הרבה אופציות..
בקיצר יש מצב אני אתחבר מאילת אז נדבר..
חחחח
אני עובדת בסופרמרקט מול מלון דן.
נקות חן..
תבואי..😛