היום היה לי שיעור נהיגה ראשון
ואפילו לא נכבה לי פעם אחת המנועעעע
איזה מגניב זה 😁 😁
QUOTE (ח-נ-ו-ש-ה @ 10/07/2006) מזל טובב מאמיייי
תודה 😊
חחח כיפלךךך!! =]
אני גם מחכה שאני יוכל להתחיל ללמווד!!
חחח מזל"טט כיףף לך
אני רק עוד שנה מתחילה.. =[
איזו חמודה שמחה בשבילך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח איזה כיף לך ..
בהצלחה בהמשך ..
ליטלוושש
תודה לכולםםם 😁
מקווה לעבור רק את התאוריה בפעם הראשונה 😕
חחחחח הוא אמור להכבות?!
וכל הכבוד, בהצלחה!!
וואיייי גם אני עכשיו עוד מתעט מתחילה ואני מתה מפחד....
על השיעור הראשון כבר נוהגים לבד ואני מתהההה מפחד!!!!!!!!!!! 😢
שמחה שהיה לך טוב מאמי..... 😊
אורוש.
QUOTE (_אורושה_ @ 10/07/2006) וואיייי גם אני עכשיו עוד מתעט מתחילה ואני מתה מפחד....
על השיעור הראשון כבר נוהגים לבד ואני מתהההה מפחד!!!!!!!!!!! 😢
שמחה שהיה לך טוב מאמי..... 😊
אורוש.
חחחח
גם אני הייתי די לחוצה
אבל זה לא נורא המורה אחראי לכל מה שקורה
אצלי בכל אופן הוא לימד קודם על ניוטרל בתחילת השיעור
ואחר כך מכמעט האמצע התחלנו לסוע
חחח הוא לקח אותי לכביש מהיר כדי שנגיע לאיזה מקום שאין הרבה תנועה
ובקיצר הרבצתי מהירות חחח
אז הוא אמר תורידי קצת את הרגל מהגז טייסת
חחחחחח
היה אחלה
אל תלחצי זה כיף
רק עיצה לכי כמה שיותר מהר לעשות תיאוריה
אחר כך השיעורים מתעקבים..
טוב חפרתי מספיק 😂
QUOTE (Julieta-- @ 10/07/2006) חחח למה שיכבה ?
כי את צריכה לשחרר לאט את הקלאצ'
וללחוץ טיפה גז חחח
אבל אני הסתדרתי יש לי קורדינציה
חחחח