אז ככה הלכנו לטילת
לבננה ביץ לראות את המשחק
היה משחק והיה בנזונה של משחק!!
עקב החגיגות הלכנו לקנות בקבוק וודקה ושתינו...
מהסטלה נכנסו לים ערומים
וזיינתי את האקסית שלי 😮
איך זה קרה אני לא יודע אבל שיהיה
ואז בדרך הביתה מירית עוז בכבודה ובעצמה עוצרת עם המכונית שלה
ושואלת אותי אם בא לי טרמפ הביתה
שמתן יגיד לא?
בטח שלא חחחח
בקיצור לילה הזוי
QUOTE (hila1990 @ 10/07/2006) חחחחח.. לפחות נהנת?
מאווווד!
במיוחד שתורמ היה איתי והוא קיבל משהו שהוא לא חשב לקבל ממני 😊
חחחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח לא הבנתי אותךך אתה לא הומוו..
ארר מתן תקוםפ כבר
יש לי כסף בשבילך
וגם אני חייב אבל חייב סיגריה
ושמח שנהנת אבל כבר הבנתי את זה ממך
חחחחח
QUOTE (15PrInCeSs @ 10/07/2006) חחחחח לא הבנתי אותךך אתה לא הומוו..
אני דו כפרה
אני נמשך גם לתומר
גם לכוסיות
וגם לכלבה שלי סתם
ואני מכפר שלם (דרום ת"א)
לא מנהריה... 😯
וקובי הינה יבנזונה רציתה שאני יקום
פשוט התקשרתה והערתה אותי חתיכת O
חחחחח
אוקי שמחה שנהנת בובי..
אבל בבקשה שמור על שפה בכל זאת זה פורום כללי ולא אייסי או משו
המשפט הזה מעצבן...
אוחצ'ות תרימו.. 😠
QUOTE (Dj plik plak @ 10/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 10/07/2006) חחחחח לא הבנתי אותךך אתה לא הומוו..
אני דו כפרה
אני נמשך גם לתומר
גם לכוסיות
וגם לכלבה שלי סתם
ואני מכפר שלם (דרום ת"א)
לא מנהריה... 😯
וקובי הינה יבנזונה רציתה שאני יקום
פשוט התקשרתה והערתה אותי חתיכת O
חחחחח
חחחחח אוקי הבנתיי
אף פעם לא הכרתי דו מיניים מממ 🙄
QUOTE (ח-נ-ו-ש-ה @ 10/07/2006) המשפט הזה מעצבן...
אוחצ'ות תרימו.. 😠
מזה אומר באמת?