תממררייקק?!?
רקק רציתי לאחלל לךך כייפפתת מכווייפפפתת
שתהני מכול רגעע
לא לעשות שטויות (וילדיםם!!!)
שתצחקי,תעשי כייפחיים,תחייככיי..
שמרי על עצמךךך
אאווווההבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב!
=] 😁
חחח מתוק. . אוהבתותך ואתגעגע
גמ'ני.. 😊
זכריי..
את חייבת לי מרתון סרטי איממהה! 😉
לאן את נוסעת מאמי??
לאן שזה לא יהיה, שיהיה כייףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף =]]
תהני ותחזרי בשלוםםםםםםםםםםם!
אורוש 😁
הייייייייייייייייי
את עוזבת ולא אמרת ? 😠
בבכל מקרה תהניייי מתוקה שליייייי
לאבבבבבב יוווווווו @
מוווווואה
היא נוסעת לכייפת לשבוע..
שלושה ימים לים המלח,שלושה ימים אילת..
תההניי!
אויששש כמה נחמד לההה!!
תהני מאמייי =]
מואה
חחחח איזה חמוד
תמרי תהני מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (שמאוהבת @ 10/07/2006) הייייייייייייייייי
את עוזבת ולא אמרת ? 😠
בבכל מקרה תהניייי מתוקה שליייייי
לאבבבבבב יוווווווו @
מוווווואה
נעלבנו #@!
היא הייתה בלחץץ... תבינו אותתהה...
אמא שלה לא קנתה לה מספיק ממתקים....חחח...השמנה הזו! 😂
חח..סתם,סתם...