סיפרו אותי עכשיו ואני נראית כמו איזה עראפת
חח מה קרהה למה נתת אז שיספרו אותך ככה?
חחח את תמיד יפה !# גם עם קרחת !
יפפפפפפפפפפפפפה שללללללללליייייי 😛
יהיה טוב , זה רק שיער ..הוא צומח
חחחח כמו ערפאת..נשמע יפה 😁
סתם מאמי..זה כל כך נורא?!?!
אני בטוחה שזה יפה לך !!
ואל תדאגי הוא גודל 😊
ספרית שאני כבר איזה שנתיים אצללה. .
חולה לה על הנשממה אבל הפעעם היא הגזיממה. .
כל הזמן דיברה עם אמא שלי במקום להקשיב לי . . הוא שואלת אותי. . לקצר תפוני? אני עושה לה כה. .
אז היא שואלת עוד? אמרתי לא. . והיא כה. . והוא נראאה עכשיו מגעעולי. .
והשיער .. דירגה לי אותו יותר מידי ..
ובובובוועייעעייביביי
נוווף אוף סוף
הבעיה שהיא צריכה להוציא מחר להמון בחורים ת'עינייםם..
חחחח
תמריי?!!? את יפה בכול מצצבב
😉
השיעער נראה פסדר. .
בל אני נראית כמו חתכת ערבייה
QUOTE (oshri_Ok @ 10/07/2006) הבעיה שהיא צריכה להוציא מחר להמון בחורים ת'עינייםם..
חחחח
תמריי?!!? את יפה בכול מצצבב
😉
חח חמוד 😁
את באמת יפה.
ומקסימום תאספי אותו...או שימי כובע.. מה הבעיה?
ולפי דעתי זה לא כזה נורא.. למרות שלא ראיתי,אבל אני מתאר לעצמי
כי היופי שלך משתלט! ;]
חחח
אין,החנפנות שלי שוברתת שיאים! 😁
אבל רק בשבילךךך! 😉
טוב יאללה. . עפפה לישון .. \: לא ישנתי לילה קודדם .. וצכה להתעורר מוקדם לארוווז.. .
לאאאבס.
לא נורא, קחי את זה כשינוי לטובה!
אולי זה יהיה לטובה וזה כולה שיער- הוא גדל.
לאבבבבבב יו,
אורוש
בקטנות בובי =]
זה שיער הוא יצמח לך בסופו של דבר :]
לא נורא, שיער גודל. אני בטוחה שאת יפה גם ככה, ותהני מאמי 😊