איטלייהההההההההההההההההה אאלופפהה,
איטטלליייהה אלופפההה!!!!
יייייייייייייייייייייייייששששששששששששששששששששששש!
הגיע לההםם!
וזידאאןן ייצא באדוםם! חעחחע..אייזזהה סיום חרא לקריירהה..!
אאלל תנעלו ת'נוששאא!בבקשי!
חחח הלכתי באמצע המשחק?
נגמר? מי ניצח? איטליה?