ל פ ו ל י ן =//
עוד מעט יוצאים לשם, משלחת ואני צריכה רעיונות למושמושים חמודים
(אפשר לכתוב גם עם דברים קטנים שצריכים לקנות!).
רציתי לראות אם יש למישהו יצירתי פה רעיונות או דברים שכבר עשו.
תודה למי שעוזר,
אורוש...... 🙄
מושמושים שזה...?
😯
ולאן נעלמת,י'נוטטשששת?!!? 😛
^^^^
היי אושריק! ! ! ! ! !
אני לא נוטשת ולא כלום ! ! ! חחחחחחחח 😂
אני באתר המדהים הזה פה ושם.. צריכים לחפש אותי!
אז דברררר איתיי.... 😊 😊
ומושמושים..... אתה באמת לא יודעת?!!
זה כאלו הפתעות של פתקים ומתנות קטנות שכיף לקבל... כמו בקייטנה או הדרכה כלשהיא שעושים!!!
איייןןן מצצב שאףף פעם ל א קיבלת!!!!!!!!!!!!!!!! 😠 😯
בקיצווררר, הבנת מאמי??
הבנתי..חחח
ולא יודע אם קיבלתי..ימיי הקייטנה חלפו עברו ממזמן.. לא זוכר..חחח
דברי איתי.. 😎
שמאוהבת.. לא יודעת איך קוראים לך מאמי - מתנצלת!
אמממ... צופרים ומושמושים.. אותו הדבר!!!!!!!!!!!!!!
חחח אתם יודעים למה אני מתכוונת... אני רק צריכה רעיונות...
מה לעשות אם למישהו יש או אם מישהו יצא וחליקו לו.... לבוגרים מאיתנו שסיימו י'א....
😊
אורוש.
את יכולה לקנות להם אריזה של במבות
וכל מיני צ'ופרים באמת ותהני מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אפשר לקנות ביצי הפתעה והלחליף את ההפתעה לשים איזה פתק עם משפט חמוד.
ואי ממש תודה על האתר. עוזר בגדול =]]
ואורוש- חשבנו על זה. אבל בכל זאת תודה 😊
אם למישהו יש עוד שיכתוב!
יום טוב,
אורוש 🙄