כן לא טעיתי בסוגריים
אני בארך עצוב מאז הרבה זמן
זהוא תשעשעו אותי
או ששוב פעם אני צריך לדבר עם עצמי? 😊
למה אתה עצוב מאמי?
עוד פעם בגלל יוליה?
למממה עצוב?
אף אחד לא יהיה עצובבב..
לא במשמרת שלי 😛
סטטטטטטטטטטטטטססססססס מאמיי דבר ראשוןן לפני שאני שואלת למה אתה עצובב תזכורר שיש כאלה רגעיםם בחיים וזה עוברר
עכשיומה קרה ספר לי? עם בא לך דבר איתי באיסי ממזמן לא דיברנווו(אחרי המחשק כמובן חח)
ובקיצורר אנימקווה שלא תהיה עצוביי עכשיו אני חייבת לשמח אותך כמו ששימחת אותיי ( עם מה שקרה ליי) איזה כיףף לשפוך לך הכול תאמין לייי
עכשיו תעשה ככה קח בוחטה של אוכלל שב מול הטלוזיה ותצפה במשחק תזמין חבריםם וזא נדברר חח
תאמין לי יעבוררר
קבל נשיקה ( מואה)
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) למה אתה עצוב מאמי?
עוד פעם בגלל יוליה?
כן אני לא יכול להגיע
אלייה שוב םעם הפלאפון שלה מחובא
וחדש עוד לא הצלחתי לגלות
והיא אמורה להתגייס ב-17
אם לא שינו לה מועד
אני פשוט מפחד לאבד אותה
זה כמו לאבד את עצמי
סטס אתה לא תאבד אותה
אם אתם ידידים אמיתים כמו שאתה טוען אתה לא תאבד אותה
ואם אתה באמת חשוב לה כמו שאתה אומר היא כבר תיצור איתך קשר
QUOTE (son_of_rain @ 09/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) למה אתה עצוב מאמי?
עוד פעם בגלל יוליה?
כן אני לא יכול להגיע
אלייה שוב םעם הפלאפון שלה מחובא
וחדש עוד לא הצלחתי לגלות
והיא אמורה להתגייס ב-17
אם לא שינו לה מועד
אני פשוט מפחד לאבד אותה
זה כמו לאבד את עצמי
למה שתאבד אותה?
יאא יש לך לב כל כך גדול מאמי
תקשיב אין מצב שאתה פוגש אותה פנים
מול פנים?
תהיה חזק ואל תתייאש
התקופה הזאת תעבור ואני מאמינה שהכל
יסתדר לך רק תרים את הראש
ואם אתה צריך משהו אני פה תמיד
עכשיו מורני רוצה חיוך מסטס החמודד
חיוך כזהה 😂
וגם כזה חמודי 😁
וגם כזה מתוקי 😛
וגם כזה מסטולי 🙄
וגם כזה נחמדון 😊
וגםםם וגםםם חיוךך של מלךך 😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הבעייה שהקשר שלנו לא כל כך חזק בזמן אחרון
לא הצלחתי ממש לדבר איתה כבר הרבה זמן
ואם אני לא מצליח אין לי מושג מה יהייה
QUOTE (son_of_rain @ 10/07/2006) הבעייה שהקשר שלנו לא כל כך חזק בזמן אחרון
לא הצלחתי ממש לדבר איתה כבר הרבה זמן
ואם אני לא מצליח אין לי מושג מה יהייה
במצב כמו שלך..
אל תדאג,
בסופו של דבר מה שצריך לקרות יקרה...
לפעמים צריך לפעול כדי שמה שצריך לקרות, יקרה.
טוב יש סיכוי שאני אראה אותה מחר
אם תראה אותה זה יהיה טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (son_of_rain @ 10/07/2006) לפעמים צריך לפעול כדי שמה שצריך לקרות, יקרה.
טוב יש סיכוי שאני אראה אותה מחר
ברור.
לא לשבת בחוסר מעש.
תעשה הכל בשביל לגרום לזה להצליח.
:]
בהצלחהה
QUOTE (ADI1 @ 10/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 10/07/2006) לפעמים צריך לפעול כדי שמה שצריך לקרות, יקרה.
טוב יש סיכוי שאני אראה אותה מחר
ברור.
לא לשבת בחוסר מעש.
תעשה הכל בשביל לגרום לזה להצליח.
:]
בהצלחהה
😂
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*