קיבלתי את השיחה מהבן אדם הכי מושי מושלםםם😊😊
הכרנו באיסקיו ומחר אנחנו צריכים להיפגששש
אז אף פעם לא דיברנו בטלפוןן ואתמול פעם ראשונה התקשרתי אליוו והוא לא יכל לדבר איתי
כי הוא היה באמצע עבודהה
וכלל היומיים האלה אני מחכה לטלופןן מננו
אני ממש יושבת מול הפלאפון ומחכה לצלצוולל
והרגעע הוא התקשררררררר
איזה חמודדדדדדדדד 😊😊
יוו אני מאושרתת פעם ראשונה שאני מרגישה ככה!!!
יאא איזו מתוקה מאמי אני שמחה בשבילך
ושיהיה לך המון המון בהצלחהההההההההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה טוב 😊
מקווה שגם אני היום אהייה מאושר..
QUOTE (son_of_rain @ 10/07/2006) זה טוב 😊
מקווה שגם אני היום אהייה מאושר..
חחח אני מקווה בשבילך סטס.
אם זה ייגמר במיטה אתה בטוח תהיה מאושר 😊
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 10/07/2006) זה טוב 😊
מקווה שגם אני היום אהייה מאושר..
חחח אני מקווה בשבילך סטס.
אם זה ייגמר במיטה אתה בטוח תהיה מאושר 😊
חחחח
אם זה ייגמר במיטה אני אמות מאושר 😂
בינתיים אני מקווה שזה יסתיים בשיחה =)
QUOTE (son_of_rain @ 10/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 10/07/2006) זה טוב 😊
מקווה שגם אני היום אהייה מאושר..
חחח אני מקווה בשבילך סטס.
אם זה ייגמר במיטה אתה בטוח תהיה מאושר 😊
חחחח
אם זה ייגמר במיטה אני אמות מאושר 😂
בינתיים אני מקווה שזה יסתיים בשיחה =)
חחחחחחחחחחחחחחח
אם אצלי זה ייגמר במיטה זה יסתיים בבית חולים מחלקת הטראומות 😊
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 10/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 10/07/2006) זה טוב 😊
מקווה שגם אני היום אהייה מאושר..
חחח אני מקווה בשבילך סטס.
אם זה ייגמר במיטה אתה בטוח תהיה מאושר 😊
חחחח
אם זה ייגמר במיטה אני אמות מאושר 😂
בינתיים אני מקווה שזה יסתיים בשיחה =)
חחחחחחחחחחחחחחח
אם אצלי זה ייגמר במיטה זה יסתיים בבית חולים מחלקת הטראומות 😊
התכוונת בבית משוגעים
עקב לקיחת יותר מדי אושר? 😊
QUOTE (son_of_rain @ 10/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 10/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 10/07/2006) זה טוב 😊
מקווה שגם אני היום אהייה מאושר..
חחח אני מקווה בשבילך סטס.
אם זה ייגמר במיטה אתה בטוח תהיה מאושר 😊
חחחח
אם זה ייגמר במיטה אני אמות מאושר 😂
בינתיים אני מקווה שזה יסתיים בשיחה =)
חחחחחחחחחחחחחחח
אם אצלי זה ייגמר במיטה זה יסתיים בבית חולים מחלקת הטראומות 😊
התכוונת בבית משוגעים
עקב לקיחת יותר מדי אושר? 😊
עקב הפרעות נפשיות שהדבר יגרום לי 😂
בהצלחחחחחחחחחה 😊
שמחה בשבילך
בהצלחהה לךךך
סטס גםם לךךךך