חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אל תצחק עללי 😛
כןןןןןןןןןןן הוא כוסון!
נדב הכוכב בוא תפרה אותי עכשיו !
אני?!
צוחחקק עלליךך?!
חס וחססהה! 😛
אושרי מה כתוב לך בחתימה
הבוזווונעע!=] ?! מ'זה ?!
תודה על החתימה הבווזזווננעעע
וזה ללא מין!
אני המצאתי! 😛
לדעתי הוא לא כזה חתיך .. אבל הוא חמוד.
בואו לא נדבר על היופי שבו הוא נראה קטן ומעפאן אבל כמה שאתה מכיר בנאגדם אתה מבין המ היופי שלו הווא כזה מתוווווק שאי אםשר לתאר הוא חמוד כזה קומפקטי ומתווק ! אולי בהתחלה הוא היה מג'ייפ כזה אבל עכשיו ?! אין מה לדבבר מדהים פשוט והכי חשוב מתווווווווווווק ברמות !=]
אללללללללה אודלללללליה
אני אוהבת אותך ! 😁
חחחחחחח אני יווווווותר =]]] ת'כלס מה אנלא צודקת ?
הוא הבנאדם הכי חמוד באאאארץ !@
אחרי אדם כמובן .. אעאעעאה 😛