אתם יבשים לאלה
צריך לעשות כל חודש מפגש
ועכשיו חופש אין תרוץ של לא יכולים
זה פורום של מעפנים =\ אפח'ד לא יבוא
אם אתה רוצה אנחנו יכולים לעשות מפגש 😉 😉
חחחחחחחחחחח סתם מאמי
למה סתם?#@
באמת אפשרר חחחחחחחחחח
חחחחחחחחח אני את הוא וחבר שללו 😉
קטלללני לא ?! 😁 😁 😁
סליחה מה אני עז יא זבל3?@!#?!@#?
ראסמי יאלה בואו נעשה מפגש!
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 09/07/2006) סליחה מה אני עז יא זבל3?@!#?!@#?
פוסטמית ,
כתבתי אותך ! 😉
צריך לארגן באמת ולהיות רציניים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*