מישהו או מישהי הולכים פה לראות את הגמר בטילת?
ת"א
יאאאאאאאלה איטליה!!!!! 😊
הכול אותו חרא
אבל עדין איטליה עדיף מצרפת
QUOTE (15PrInCeSs @ 09/07/2006) הכול אותו חרא
אבל עדין איטליה עדיף מצרפת
למה חרא נשמה?
מונדיאל זה כדורגל טוב!
תנסי...
איטליה.
אבל מה אני מבינה? 😕
חחחחחחחחחח אני לא מבינה בזה כלום..
אבל בגלל שהיה לי חבר שאהד את נבחרת אטיליה אז אני יודעת קצת.. ובגלל שצרפת אנטישמים... אז נלך על איטליה 😂
חח לודה חושבת כמוניי לצרפתיים א מגיע לנצחח חולרותת איך הם הדיחו את ברזילל איךךךךךךך כמעט בכיתיי
ברור שצרפת....
גם איטליה וגם צרפת אנטישמים אז אני מעדיף את צרפת .
איטליה 😛
למרות שאנלא רואה 😁
QUOTE (Dj plik plak @ 09/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 09/07/2006) הכול אותו חרא
אבל עדין איטליה עדיף מצרפת
למה חרא נשמה?
מונדיאל זה כדורגל טוב!
תנסי...
התכוונתי ששתי הנבחרות האלוו
ראיתיאת כול המונדיאל חח נראה לך אנייפספף את אנגליה וברזיילל
איך הם עפוו אני עדיין לא מעכלת חח
ברזיל שיחקו כ"כ חרא וגרוע שפשוט הגיע להם לעוף...
הם פשוט אפסים .
QUOTE (yakird @ 10/07/2006) ברזיל שיחקו כ"כ חרא וגרוע שפשוט הגיע להם לעוף...
הם פשוט אפסים .
😊
יש לך עוד משהו להוסיף?
ברור שאיטליה!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמיד הייתי בעד איטליה ותמיד אהיה בעדה
יש אשכול מונדיאל בפורום מוזיקה טלויזיה וקולנוע
אתם מוזמנים להגיב שם 😊
ננעל.