שלום שלום אני יודעת שאני לא קשורה בכלל עם השאלה שלי עכשיו אבל אני חייבת עזרה אנחנו הולכים אני וחבר שלי לירח דבש באילת עשיו אני רוצה לרשום על שם חבר שלי מכתב למלון ולפקסס להם שזה ירח דבש ושיעשו לנו כל מיני פינוקים וכאילו שבעלי לעתיד רושם
שתסגנני לי מכתב למלון שאני ישלח להם בבקשה זה דחוףףףף
רק בשביל שיפנקו אותך?
איזה ישראלית מצויה.
פתחת אשכול שמה שבראש.
לא צריך 2.
ננעל