פגעתי במישהו, מישהו יקר לי.
אני כ"כ מצטערת על מה שעשיתי, על מה שקרה
אבל זהו, אני יודעת שפה הכל נגמר ואין עוד למה לצפות.
בחיים לא הרגשתי ככה!
לא דיברתי, לא אכלתי, לא ישנתי..פשוט בהיתי בריצפה עם דמעות בעיניים..
היה בא לי להקיא, הרגשתי חנוקה.
לא ידעתי מה לעשות עם עצמי, אני עדיין לא יודעת.. אני פשוט רוצה להעלם לחודש
להתאשפז או משהו.ואני לא מדברת ככה..
כמעט פגעתי בעצמי, אבל חשבתי על מחר..שמחר אוליי יהיה טוב..
אני לא יודעת מה לעשות, פשוט בא לי למות..אני לא מאמינה שאני אומרת את זה
אבל זה פשוט ככה!
מאמי תסתכלי את בנאדם וכולם
עושים טעויות הגדולה זה להודות בטעות
זה טבע העולם אף אחד לא מושלם
אל תפגעי בעצמך בגלל טעות שעשית
תנסי לתקן אותה או להסביר למי שפגעת בו את הסיבה
ואת מה שקרה
תהיי חזקה דברים מסתדרים עם הזמן
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
על טעויות משלמים,לא?
אבל בכל זאת אל תפגעי בעצמך בגלל אף אחד זה לא שווה.
מסכימה על כולם ..
אל תפגעי בעצמך ביגלל מישהו כמו שאמרת יש את מחר ..
כולנו עוברים תקופות כאלה .. צריך לדעת להתגבר עליהם ..
ממ וכמו שמורן אמרה תנסי לדבר עם הבן -אדםפ שפגעת בו ..
עם הזמן הכל עובר
ליטלווש
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 09/07/2006) על טעויות משלמים,לא?
אבל בכל זאת אל תפגעי בעצמך בגלל אף אחד זה לא שווה.
בדיוק זה לא ישנה כלום..
יוו מאמי גם אני מרגישה ככה
כשקורה לי משו רע או כשאני עושה רע ..
אבל מאמי עוד כמה ימים הכל יעבוור !
תאמיניי לי..
אני ניסיתי להזיק לעצמי ..
ובסוף התפללתי לא למות כי החיים יפים למרות הכל
צריך להתמודד עם הכל !@
אלוהים מציב לנו בעיות והוא בודק אותנו איך אנחנו מתמודדים איתן ..
את צריכה ללכת ולבקש סליחה ,
גם אם לא ייסלחו .. את עשית את שלך !
מחבקת חזק..
ומבקשת שאל תעשי שטויות..
כי אני כל כך מבינה אותך..
גם לי בא למות..
אבל תיהיה חזקה..
אם בא לך דברי איתי בפרטי..
את יכולה לפוח משתמש חדש
ככה אני לא אדע מי את..
וחוץ מזה אני חדשה ככה שאני גם באמת לא מכירה אף אחד..
חחחחח
מצטטת את תמרה מהשיר שלנו : "את בסה"כ בנאדם, וגם בני אדם עושים טעויות " 😛
טוב, נסיים עם נימת הצחוק.
בדוגרי, כל אחד טועה.. ואם פגעת במישהו את יכולה לבקש סליחה..
ואני מקווה שהוא יסלח לך!.
את רוצה לספר מה עשית שזה כל-כך חמור? נוכל לייעץ לך!
גלו'ש
מאמי את חייבת לדעת ולקחת לעצמך את זה תמיד איתך..
את בנאדם.. בני אדם טועים.. ואין מה לעשות, זה דרכו של עולם.
אם את היית עושה משהו לעצמך זה היה עוד טעות מצידך.. ובמקום לתקן את מה שעשית את רוצה לגרום עוד נזק..?!
חיים של בנאדם לא שווים שום טעות שיש.
אני מצדיקה פה את כולם.. את בנאדם!!!!!
מה שאת יכולה לעשות כרגע, זה לחשוב על דרכים לתקן את מה שעשית.. את הטעות שלה גרמת.
אין לך מה לעשות עוד..
ואני מאוד מאוד מבקשת שלא תחשבי על לפגוע בעצמך.. תחשבי מה כולם ירגישו.. איך ההורים שלך ירגישו.. איך החברים שלך ירגישו.. איך אנשים יתמוטטו.. אל תיהיה כל כך יהירה וחסרת אחריות.
תחשבי על אנשים אחרים אם כל כך לא אכפת לך מעצמך.
החיים האלה בנויים מטעויות, ואנחנו כאן כדי ללמוד מהטעויות שלנו!!
אם את רוצה ולא נוח לך לספר את המ שקרה כאן.. אני יכולה תמיד לעזור לך, אני ישתדל בכל אופן..
תשלחי לי הודעה בפרטי או שתכנסי אליי לאייסיקיו {285408498}
ובאמת.. תחשבי על הדברים באופן חיובי יותר.. ואם אין, תמצאי אותו.
סתיו.
דבר ראשון אני לא זאת שפתחה את האשכול...אני פשוט מעדיפה שלא ידעו מי אני כדי שלא יחשבו שאני משוגעת או משהו....
ולזאת שפתחה את האשכול תיראי גם אני לפני פחות משבוע הרגשתי שאין טעם שאני יחייה,שאין לי בשביל מה לחיות ואין לי בשביל מי, זה היה אחד הימים הגרועים בחיי והחלטתי שאני רוצה למות, בלעתי 15 כדורים ישבתי וחיכיתי למותתתת אבל כנראה ש15 כדורים זה לא מספיק כי לא קרה לי כלום.
מה שחשוב זה שאחרי שעה התחרטתי וכל כך רציתי להמשיך לחיות,הבנתי שיש לי עוד הרבה דברים לעבור בחיים האלה ואולי אפילו עוד יותר קשים אבל שיש לי גם עוד הרבה דברים טובים שעומדים לקרות, שיש לי אנשים שאוהבים אותי ושיסבלו אם יקרה לי משהו.ושבשביל האנשים האלה ובשביל הרגעים הטובים האלה שווה להמשיך לחיות.
QUOTE (anonimi @ 09/07/2006) דבר ראשון אני לא זאת שפתחה את האשכול...אני פשוט מעדיפה שלא ידעו מי אני כדי שלא יחשבו שאני משוגעת או משהו....
ולזאת שפתחה את האשכול תיראי גם אני לפני פחות משבוע הרגשתי שאין טעם שאני יחייה,שאין לי בשביל מה לחיות ואין לי בשביל מי, זה היה אחד הימים הגרועים בחיי והחלטתי שאני רוצה למות, בלעתי 15 כדורים ישבתי וחיכיתי למותתתת אבל כנראה ש15 כדורים זה לא מספיק כי לא קרה לי כלום.
מה שחשוב זה שאחרי שעה התחרטתי וכל כך רציתי להמשיך לחיות,הבנתי שיש לי עוד הרבה דברים לעבור בחיים האלה ואולי אפילו עוד יותר קשים אבל שיש לי גם עוד הרבה דברים טובים שעומדים לקרות, שיש לי אנשים שאוהבים אותי ושיסבלו אם יקרה לי משהו.ושבשביל האנשים האלה ובשביל הרגעים הטובים האלה שווה להמשיך לחיות.
מעריצה אותך
שום דבר לא שווה את החיים שלכם!
כולנו עושים טעויות ופוגעים באנשים אני מאמינה שהכל יכול להסתדר ותמיד אפשר לסלוח. פגיעה עצמית לא תעזור לאף אחד.
בכל מיקרה אם תירצו לשתף אנחנו תמיד פה בשבילכן.
לאאאאאאאא אל תעשיייי את זה!!
דוקטור אני מעבד אותה מה לעשות...
נווו שיר תגידי לה משהו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😨
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 09/07/2006) שום דבר לא שווה את החיים שלכם!
כולנו עושים טעויות ופוגעים באנשים אני מאמינה שהכל יכול להסתדר ותמיד אפשר לסלוח. פגיעה עצמית לא תעזור לאף אחד.
בכל מיקרה אם תירצו לשתף אנחנו תמיד פה בשבילכן.
אני איתה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואו..
כמה פעמייםם הייתי במצב שלכן,אתן לא יודעות..
אבל כמו שאמרו פה,הבנתי שזה ל-א שווה את זה,לא
שווה שאני אאבד ת'חיים שלי בגלל זה או אחר....
החייםם יפים,תחייכו,תצחקו,תהנו..
אנחנו עוד צעירים.. ואנחנו לא יודעים להתמודד עם הדברים,
ובגלל זה האופציה הראשונה שעולה לנו לראש זה התאבדות..אבל לא,
כול הקטע זה להיות בוגר ולהבין שטעיות זה חלק מהחיים..
תלממדדוו---
"כי בחיים הכל עובר
מטעויות למד והשתפר
מה שקולך הפנימי אומר, זו האמת שלך.."
מקווה שעזרתי והבהרתי לכן את מה שרציתי להבהיר..
אם אתן צריכות משהו, אני פה תמיד- 279471006...
ואל תהססו לפנות,אני לא אגלה מי אתן...