חזרתי עכככשיו מסררט. .
אחד המפחידים באממממא. .
אני פוחדת לזוז אני פוחדת להרעעיש
אפילו לתקתק פה אני עושה הכי לאט שיש
אני פוחדת להתקרב לקירות
והדלקתי את כל האורות שאני יכולללה
ברררררררר
פלווולוווו
צכה אנשים שיהיו איתתי פוו 😕
חחחחח בואי אני אשמור עלייך 😊
אני פה תמריי..
ואני כבר הולכת לישון חחחח
איזה סרט ראית חייי?
הבניין על הגבעה הרדופה . \:
אעאעעאעא
בא לי רק לצרוווח מהשם של זזה ..
נכנכסתי כזזה חזק לסררט. . באמממא
חחחח אל תפחידי אותי עכשיו
אינלך מושג איזה פחדנית אני 😁
חח אני חייבת לראות!!
אני מתה על סרטים כאלווו
יאללה תמרי לילה טובף עפתי לישון!!
אווהבתתתתתתתתתתתתת
QUOTE (שמאוהבת @ 09/07/2006) חחחח אל תפחידי אותי עכשיו
אינלך מושג איזה פחדנית אני 😁
איזה פחדנית את !?
פאק. . לא ידעתי שאני כזאאאת פחדנית עד עכשיו ..
אני אשכרה חושבת עוד שנייה יצאו עליי מהקירות
כשהייתי קטנה פחדתי מהחושך תמיד חשבתי שיש שם אריות וזאבים
תמיד כשהייתי צכה להשתין חשבתי שיש לי איזה צ'יטה מחוץ לחדר
התאפקתי מתקפלת לא הצלחתי להירדם עד הבוקר כשהכל היה מואר \\:
ולמטטה שלוש קומות מתחתיי זה הסלון והמטבח. .
תמיד מכבים שם את כל האורות לפני שעולים לישון
וכשאני צכה להביא אוככל. .משהו .. כי אני רעבבבה . .
אני מדליקה את כל האורות .. אבל אז כשאני מכבה אותם. . אני דופקת וואחד ספרינננט למעלה כדי שהאריות או הזאבים לא יספיקו לתת בי ביס \\\:
דעעעי אין איזה סרטטטים אני אוכלת
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
ראיתי ת'התחללהה..
יאממאאלולולולולולולו..
ישר העברתתיי! 😁 חחחחח
תמרריי,ברוךך השם יש איפה לתפווסס! 😂
שמנצית קטנה ועגלגלהה!
אני פה..ד"א..חחח 😊
חחחח די תמרר !!!!
אני בכלל לא ילך לישון היום !
אמממא יש לי שתיננננה
מפחדת יש איזה תנין בסיבוב \:
חחחח סוטה משוו. . אה?
סתם ניייישמהמה. . חוללה לך על הצוווורה
😉
חחחחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תמרר
גמני הייתי פוחדת מהחושך הייתי פותחת את העיינים ורואה ג'וקים חחחח..
הנממממ..
רציתי להגיד משהו שכחתי מה =\\\
יואוווווווווווווו רציתייייייי להגיד משהוו שכחתי מהההההההההה 😠