חח חוץ משירי ואופיר מי פה מנצרת עילית? 😕
אממ ואללה גם ניקול שחכתי....אממ ומי זאת סבטה 😁 ?
סבטה זאת ברבי.. הכינוי זה קיסקה.
וניקול זאת נסטיה.
וגם קרן מנצרת.
אהה ואללה.....
ואיזה קרן??
killer-it
זה הכינוי שלה.
אמממ ועוד כמה חברות שלי שנכנסות פעם ב........
הא וגם אילנה (אילניתושקה) וחנו'ש (ח-נ-ו-ש-ה) מנצרת עלייתת(:
נצרתת עליתתתת שולטייייייייייייייםם!!
אעאעאעאעע השתלטנווו על האתר!!
לודה אנחנו יותר פופולארים ממך!!
ראיתת מזה?
נצרת עליייתת אעאעאעעע חח חור קטן על המפה
QUOTE (MiLaNo @ 09/07/2006) לודה אנחנו יותר פופולארים ממך!!
ראיתת מזה?
נצרת עליייתת אעאעאעעע חח חור קטן על המפה
😊
הרשתי לך לחייך?! 😠
חחח השעהה השעהה מה ישש ליי
QUOTE (MiLaNo @ 09/07/2006) הרשתי לך לחייך?! 😠
חחח השעהה השעהה מה ישש ליי
לא שאלתי 😛
נה נה בננה 😛