מחר נגמרת הרגילה ואני חוזר לצבא.. לקרחנה, לשגרה המסריחה, לחום של המדבר, לקור שלו בלילות, לחוסר שעות שינה ולכל האיכסה הפיכסה שיכול להיות...
אבללללללללל, צריך מישהו אמיץ, גיבור וחזק שיעמוד על המשמרת וישמור עליכם בלילה כדי שתישנו עם הדובי במזגן ותחלמו חלומות על פרחים ועציצים...
אז יאללה בננות,
אני חוזר אולי לשבוע אולי לשבועיים ואולי לחודש (תלוי ברמת הקרחנה)
שיהיה חודש נעים =]
מוואה!
שיהיה לך אחלה חודש !@
שיעבור לך מהר 😊
חח נתגעגע 😉
תשמור על עצמך!
ועלינו 😛
חחחחחחחחח קרעת אותי 😁
איפה הבסיס שלך "בדרום הקר בלילה" ? 😂
שיעבור מהר הזמן!!!
איזה מוזר זה שבנים כותבים "מואה" חח
תהנה [=
חחח לא נכון ידידים שלי תמיד כותבים..
אלללללללללייי נתגעגעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
תהננהה😛
שיהיה לך שבוע טוב והרבה בהצלחה
תשמור על עצמך ותחזור אלינו מהר=]]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (__דובדבנית__ @ 09/07/2006) איזה מוזר זה שבנים כותבים "מואה" חח
תהנה [=
חחחחחחחחחח רצחחח